![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gul alle jeg bare satt opp to skjermer og im elsker den:)
På grunn av den nye klanen Jeg begynte i BF2142 Jeg må bli med spill slik at tallene vil øke før spillet kan begynne. Nå betyr dette med 2 skjermer jeg kan se på spillet og vent til den er klar til å spille og surfe på nettet med den andre skjermen .... Yay Bilde kvaliteten er ikke den beste, men du får ideen;) Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser søt kompis, nice work! ;)
| |||
| |||
| Frisk fin idé kompis, er jeg også tenkt å gjøre det samme når jeg får nye grafikkort vil være til stor hjelp når jeg spiller counterstrike, ikke mer svingninger i ping når jeg prøver å melding enkelte person. Jeg satt opp min egen server. |
|
| |||
| |||
| dvs kjølig kan u gjøre det med GeForce FX 5200? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice kompis, jeg kan prøve noe som dette i fremtiden når jeg har litt mer penger. :)
| |||
| |||
| Bare hvis grafikkort har Dual DVI, som jeg tror ikke det gjør Skal se slik ut
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| yeah gruver dossent hvor stor dose en sånn pris |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| FPS Display | icu222much | PC & Console Gaming | 3 | 8nde sep 2008 11:26 |
| Hjelp skjermen fryser | tublecain | General Hardware Chat | 9 | 15 august 2008 14:53 |
| Dual Display | z400 | Kabinetter & Skjermer | 10 | 1 mars 2008 18:01 |
| Big Display | SirStukings | Kabinetter & Skjermer | 4 | 13 nov 2007 09:34 |
| Visningsproblemer | Exsalisis | Kabinetter & Skjermer | 6 | 18 juli 2007 15:07 |
| Thread Tools | |
| |