![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Gul allt jag bara inrätta parallella och im älska den:)
På grund av den nya klanen jag gick med i BF2142 Jag måste gå med spel, så att antalet kommer att öka till dess att spelet kan börja. Nu innebär detta med 2 skärmar kan jag titta på spelet och vänta tills den är redo att spela och surfa med den andra skärmen .... Yay Bild kvalitet är inte den bästa, men du får tanken;) Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ser söt mate, nice work! ;)
| |||
| |||
| Tja trevlig idé mate, jag tänker också på att göra samma sak när jag får nya grafikkortet kommer att vara en stor hjälp när man spelar Counterstrike, mer variationer i ping när man försöker brevet någon person. Jag in min egen server. |
|
| |||
| |||
| thats cool kan u göra det med GeForce FX 5200? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nice mate, jag får försöka något liknande i framtiden när jag har lite mer pengar. :)
| |||
| |||
| Endast om ditt grafikkort har dubbla dvi, som jag inte tror att det innebär Bör se ut så här
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| yeah gruvor dossent hur stor dos en vilja att kostnaden |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| FPS Display | icu222much | PC & Console Gaming | 3 | 8:e sep 2008 11:26 |
| Hjälp visa frysning | tublecain | General Hardware Chat | 9 | 15 august 2008 14:53 |
| Parallella | z400 | Grafikkort & Skärmar | 10 | 1 mars 2008 18:01 |
| Big Display | SirStukings | Grafikkort & Skärmar | 4 | 13 november 2007 09:34 |
| Displayproblem | Exsalisis | Grafikkort & Skärmar | 6 | 18 juli 2007 15:07 |
| Thread Tools | |
| |