![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Whats kanssa kannettavan tietokoneen näytöt nykyään?!?! Olin chattailuun wih setäni jonkin aikaa sitten, joka oli kysyä uusi kannettava tietokone, hän sanoi jotakin matt loppuun ruutu jossa oli todella heijastava. En todellakaan tiedä, mitä hän oli siitä, mutta nyt minulla on uusi kannettava tietokone vieressä joitakin vanhoja Olen huomannut sen. Uusi näyttää lasi ja heijastaa kuten lasi ottaa huomioon, että vanhemmissa on eräänlainen "kuorrutus" vaikutus, niin se ei ole niin heijastuksenestopinnoitteisiin ... mitä kaikki, että noin? ei kukaan muu tiedä mitä tarkoitan Vai olenko vain hullu? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Minulla on sama kaveri, joten en tiedä, mutta minusta on hieman helpommin silmissä
Lämpötila sisäpuolella omenapaistos on yli 1000 astetta. Jos minä purista, A Jet sulaa Bramley Apple ruiskauttaa ulos. Voi mennä teidän tavoin; voisi mennä minun. Joka tapauksessa, yksi meistä on menossa! My System: Minun
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| 23inch tai Kaksi 19inch Screens? | pete21 | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 21. Jul 2009 09:00 |
| Blue Screens ja Lockups | DMB | Windows-käyttöjärjestelmät | 0 | 22. toukokuuta 2009 12:52 |
| Blue Screens | RB211 | General Software Chat | 15 | 31. Jan 2008 04:18 |
| Kaksi näytöt yhdessä? | Emrys88 | Multimedia & Codecs | 2 | 19. Jul 2007 09:44 |
| Oma Screens RED | m7md77 | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 23. toukokuuta 2007 05:07 |
| Thread Tools | |
| |