mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Laptop til TV med S-video kabel

Reply

Thread Tools
Old 1 januar 2009, 19:20
Medlem Gruppen

Default Laptop til TV med S-video kabel

Hey gutter, hvad im prøver at gøre synes temmelig enkel. Jeg ønsker at tilslutte min laptop op til mit tv via s-video kabel. Jeg har lige cant få det til output til TV. det plejer vist som en anden skærm på min skærm indstillinger enten.

mit system er en HP pavillon dv5000 bærbar computer.
der er integreret grafik. ATI radion Xpress 200m.

så vidt jeg har forsøgt at aktivere min s video port gennem de fælles markedsordninger og gennem de egenskaber menuen.

hvilken som helst hjælp ville være cool.

-tavshed! --
Old 1 januar 2009, 22:49
Medlem Gruppen

er du nødt til at gøre det gennem skærmkortdriver. der bør være en mulighed for at aktivere en ekstern skærm. hvad skærmkort / selskab, har du
Old 2 januar 2009, 06:12
Medlem Gruppen

dens en intigrated ATI Radeon Xpress 200m
Old 2 januar 2009, 08:06
Rik
Bandlyst Gruppen

Hvilken version af Windows bruger du?

Hvis det er XP så højreklik på du baggrund og vælg egenskaber så indstillinger og ramte afsløre knappen med TV sluttet og slået ind på s-video kanal.

Lad mig vide, hvordan du får den. :)

Mit system: Glowbox

Processor (s):
AMD Athlon 64bit 3000 + Newcastle S754
Bundkort:
Asus K8V-X
RAM Hukommelse:
512meg Infineon pc3200
Grafikkort (r):
Sapphire Radeom 9600 Pro Atlantis 128MB
Lydkort:
AC97
Harddisk (e):
40gig, 80gig, og 200gig
Optisk drev (r):
1 * CD-brænder, 1 * DVD-ROM
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Nu internet
Monitor (s):
Dell 19 "
Operating System (s):
XP Pro
Old 2 januar 2009, 14:43
Medlem Gruppen

Gå til katalysator føreren og gå til at overvåge optioner eller noget i den retning. Aktiver 2. overvåge
Old 10 januar 2009, 18:24
Ny Medlem Gruppen

ok jeg gjorde netop det, og jeg arbejder i øjeblikket på at få hver enkelt til at vise forskelligt ... men tilbage til dit spørgsmål, 1. I, m guessing du fortalte TV kilde for at gå til svideo? hvis ikke det plejer vist, 2. Mens jeg havde succes den 1. gang det mislykkedes, da jeg flyttede sættet .. så mens kablet blev tilsluttet i genstartet min computer, og det fandt det med det samme, jeg bruger vista ... hvis jeg kan være til yderligere hjælp ... især konfigurere dit beslutning lade mig vide
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hvorfor er min Laptop Debiter Kabel Really sart? LegendaryFire Laptops, Mobiles & PDA'er 2 11 august 2009 14:44
Jeg har brug for hjælp om at udskille de bedste video-kort til min bærbare computer. Jorge Luis Laptops, Mobiles & PDA'er 1 24. maj 2009 05:36
Video Card RAM - laptop skærmkort sutte elioenai Grafikkort & Monitors 3 15 marts 2009 14:49
Kan jeg tilføje et video kort til en bærbar? Chainsman Grafikkort & Monitors 3 8 november 2008 10:07
Starware 368 - nr. Video on Laptop SimonTrucker Virus, Spyware & Sikkerhed 22 16 november 2007 10:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.