![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaverit, mitä im yrittää tehdä näyttää melko yksinkertainen. Haluan koukku my laptop jopa minun tv kautta S VIDEO-kaapelilla. i just cant saada se lähtö televisioon. se tapana näy kuin toinen seurata minun seurata asetukset joko. my system on HP Pavilion dv5000 kannettavan tietokoneen. on integroitu näyttösovitin. ATI radion Xpress 200m. Siltä osin olen yrittänyt aktivoida minun s video sataman kautta CMOS ja ominaisuuksia valikosta. apua olisi siistiä. -hiljaisuus! -- |
|
| |||
| |||
| Sinun tarvitsee sitä näyttösovittimen ohjaimen. pitäisi olla mahdollisuus antaa ulkoiseen näyttöön. mikä näytönohjain / yritys teillä on |
|
| |||
| |||
| se on intigrated ATI Radeon Xpress 200m |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä Windows-versio käytät?
Jos se XP sitten oikealle klikkaa sinua tausta ja valitse ominaisuudet sitten asetukset ja paina havaita painiketta kanssa tv kytketty ja kääntyi kiinni s-video-kanava. Haluan tietää, miten saat. :) My System: Glowbox
|
|
| |||
| |||
| Siirry katalyyttisten kuljettajan ja mene seurata vaihtoehtoja tai jotain sellaista. Ota 2nd seurata |
|
| |||
| |||
| ok tein juuri niin, ja olen parhaillaan saada kukin näyttö eri ... mutta takaisin kysymykseesi, 1. i, Veikkaan olet kertonut tv souce mennä svideo? ellei se tapana näy, 2. kun i oli menestys 1. kun se epäonnistui, kun muutin asetettu .. niin, kun kaapeli on kytketty i rebooted minun tietokone, ja se oli heti, i käyttää näköala ... jos voin olla lisäapua ... varsinkin Tehdään päätöslauselma haluan tietää |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Miksi My Laptop Charge Kaapeli Really ärtyisä? | LegendaryFire | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 2 | 11th Aug 2009 14:44 |
| Tarvitsen apua nostojärjestelmä ulos paras näytönohjain oman kannettavan tietokoneen. | Jorge Luis | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 24. toukokuuta 2009 05:36 |
| Näytönohjain RAM - kannettava tietokone näyttösovittimien imevät | elioenai | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 15. Maaliskuu 2009 14:49 |
| Voinko lisätä videon kortti läppäriin? | Chainsman | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 8. marraskuu 2008 10:07 |
| Starware 368 - Ei Video Laptop | SimonTrucker | Virusten, vakoiluohjelmien & Security | 22 | 16. marraskuu 2007 10:52 |
| Thread Tools | |
| |