mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Laptop naar TV via S Video-kabel

Reply

Thread Tools
Old 1 januari 2009, 19:20
Lid Fractie

Default Laptop naar TV via S Video-kabel

hey guys, wat im proberen te doen, lijkt eenvoudig. Ik wil haak mijn laptop op mijn tv via de S VIDEO-kabel. i just cant get it de output naar de tv. it wont show up als een tweede monitor in mijn monitor beide instellingen.

Mijn systeem is een HP Pavilion dv5000 laptop.
er geïntegreerde graphics. ATI radion Xpress 200m.

tot nu toe heb ik geprobeerd te activeren mijn s video poort door de CMOS en via de eigenschappen menu.

enige hulp zou afkoelen.

-stilte! --
Old 1 januari 2009, 22:49
Lid Fractie

u hoeft te doen via het stuurprogramma van de videokaart. moet er een optie om een externe monitor. welke videokaart / bedrijf heb je
Old 2 januari 2009, 06:12
Lid Fractie

haar een intigrated ATI Radeon Xpress 200
Old 2 januari 2009, 08:06
Rik
Banned Groep

Welke Windows-versie gebruikt u?

Als het XP en klik rechts op je achtergrond en kies eigenschappen dan de instellingen en klik op de knop detecteren met de tv aangesloten en ingeschakeld op de s-video-kanaal.

Laat me weten hoe je op. :)

Mijn Systeem: Glowbox

Processor (s):
AMD Athlon 64bit 3000 + Newcastle S754
Moederbord:
Asus K8V-X
RAM Geheugen:
512meg Infineon PC3200
Graphics Card (s):
Sapphire Atlantis Radeom 9600 Pro 128mb
Sound Card:
AC97
Hard Drive (s):
40gig, 80gig en 200gig
Optische Drive (s):
1 * cd-brander, 1 * DVD-ROM
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Nu op internet
Monitor (s):
Dell 19 "
Operating System (s):
XP Pro
Old 2 januari 2009, 14:43
Lid Fractie

Ga naar de katalysator bestuurder en gaan om toezicht te houden op opties of zoiets. Schakel de 2e monitor
Old 10 januari 2009, 18:24
Nieuw Lid Fractie

ok ik heb alleen dat, en ik ben momenteel bezig om voor elke scherm verschillend ... maar terug naar je vraag, 1ste i, m raden u vertelde de tv-bron naar svideo? Als het niet wont show up, 2de terwijl i had succes de 1e keer niet verplaatst wanneer ik de set .. dus terwijl de kabel is aangesloten ik mijn computer opnieuw opgestart en vond het meteen, ik gebruik vista ... als ik kan verder helpen ... met name de configuratie van uw resolutie laat het me weten
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Waarom is mijn laptop Charge Cable Echt lichtgeraakt? LegendaryFire Laptops, Mobiles & PDA's 2 11 aug 2009 14:44
Ik heb hulp nodig op het kiezen van de beste videokaart voor mijn laptop. Jorge Luis Laptops, Mobiles & PDA's 1 24 mei 2009 05:36
Video Card RAM - laptop videokaarten zuigen elioenai Grafische Kaarten & Monitors 3 15 mrt 2009 14:49
Kan ik in een videokaart aan een laptop? Chainsman Grafische Kaarten & Monitors 3 8 Nov 2008 10:07
Starware 368 - Nee Video op Laptop SimonTrucker Virus, spyware & Security 22 16 nov 2007 10:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.