mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Laptop til tv ved hjelp av S Video kabel

Reply

Thread Tools
Old 1ste Jan 2009, 19:20
Medlem Group

Default Laptop til tv ved hjelp av S Video kabel

Hei folkens, hva im prøver å gjøre synes ganske enkel. Jeg ønsker å koble min bærbare opp til TVen via s video kabel. JEG rettferdig skrånende få det til utgang til tv. den wont vises som en ekstra skjerm på min skjerm innstillingene heller.

min er en HP Pavilion dv5000 bærbare.
Det er integrert grafikk. ATI radion Xpress 200m.

Så langt har jeg forsøkt å aktivere min s video port gjennom CMOS og gjennom egenskapene menyen.

alle hjelpe ville vært kult.

-silence --
Old 1ste Jan 2009, 22:49
Medlem Group

du trenger å gjøre det via skjermkortet driver. det bør være et alternativ for å aktivere en ekstern monitor. hva skjermkortet / firma har du
Old 2dre Jan 2009, 06:12
Medlem Group

Det er et intigrated ATI Radeon Xpress 200m
Old 2dre Jan 2009, 08:06
Rik
Banned Group

Hvilken Windows-versjon bruker du?

Hvis det er XP deretter høyreklikk på deg bakgrunnen og velg Egenskaper og innstillinger og trykke oppdage knappen med tv plugget inn og slått på S-Video-kanal.

La meg vite hvordan du kommer på. :)

Min System: Glowbox

Prosessor (er):
AMD Athlon 64bit 3000 + Newcastle S754
Hovedkort:
Asus K8V-X
RAM-minne:
512meg Infineon PC3200
Graphics Card (s):
Sapphire Radeom 9600 Pro Atlantis 128MB
Lydkort:
AC97
Harddisk (er):
40gig, 80gig og 200gig
Optisk stasjon (er):
1 * CD-brenner, 1 * dvd rom
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Nå internett
Skjerm (er):
Dell 19 "
Operating System (s):
Xp Pro
Old 2dre Jan 2009, 14:43
Medlem Group

Gå til katalysatoren driveren, og gå for å overvåke valg, eller noe sånt. Aktiver 2nd monitor
Old 10nde Jan 2009, 18:24
New Member Group

ok jeg gjorde nettopp det, og er for tiden arbeider med å få alle til å vise annerledes ... men tilbake til spørsmålet ditt, 1st i, m gjetter du fortalte tv souce å gå til svideo? dersom ikke den wont opp, 2nd mens jeg hatt suksess 1. gang mislyktes når jeg flyttet sett .. så mens kabelen er koblet i omstartet maskinen min, og det fant det med en gang, jeg bruker vista ... hvis jeg kan være til ytterligere hjelp ... særlig konfigurerer oppløsning gi meg beskjed
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Hvorfor er min Laptop Charge Kabel Really nærtagende? LegendaryFire Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 2 11 august 2009 14:44
Jeg trenger litt hjelp til å plukke ut det beste skjermkortet på min bærbare. Jorge Luis Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer 1 24 mai 2009 05:36
Video Card RAM - laptop skjermkort suger elioenai Kabinetter & Skjermer 3 15 mars 2009 14:49
Kan jeg legge inn et skjermkort til en bærbar PC? Chainsman Kabinetter & Skjermer 3 8 nov 2008 10:07
Starware 368 - No Video på Laptop SimonTrucker Virus, spionprogrammer og sikkerhet 22 16 nov 2007 10:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.