![]() |
|
| |||
| |||
| Hei folkens, hva im prøver å gjøre synes ganske enkel. Jeg ønsker å koble min bærbare opp til TVen via s video kabel. JEG rettferdig skrånende få det til utgang til tv. den wont vises som en ekstra skjerm på min skjerm innstillingene heller. min er en HP Pavilion dv5000 bærbare. Det er integrert grafikk. ATI radion Xpress 200m. Så langt har jeg forsøkt å aktivere min s video port gjennom CMOS og gjennom egenskapene menyen. alle hjelpe ville vært kult. -silence -- |
|
| |||
| |||
| du trenger å gjøre det via skjermkortet driver. det bør være et alternativ for å aktivere en ekstern monitor. hva skjermkortet / firma har du |
|
| |||
| |||
| Det er et intigrated ATI Radeon Xpress 200m |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvilken Windows-versjon bruker du?
Hvis det er XP deretter høyreklikk på deg bakgrunnen og velg Egenskaper og innstillinger og trykke oppdage knappen med tv plugget inn og slått på S-Video-kanal. La meg vite hvordan du kommer på. :) Min System: Glowbox
|
|
| |||
| |||
| Gå til katalysatoren driveren, og gå for å overvåke valg, eller noe sånt. Aktiver 2nd monitor |
|
| |||
| |||
| ok jeg gjorde nettopp det, og er for tiden arbeider med å få alle til å vise annerledes ... men tilbake til spørsmålet ditt, 1st i, m gjetter du fortalte tv souce å gå til svideo? dersom ikke den wont opp, 2nd mens jeg hatt suksess 1. gang mislyktes når jeg flyttet sett .. så mens kabelen er koblet i omstartet maskinen min, og det fant det med en gang, jeg bruker vista ... hvis jeg kan være til ytterligere hjelp ... særlig konfigurerer oppløsning gi meg beskjed |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hvorfor er min Laptop Charge Kabel Really nærtagende? | LegendaryFire | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 2 | 11 august 2009 14:44 |
| Jeg trenger litt hjelp til å plukke ut det beste skjermkortet på min bærbare. | Jorge Luis | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 1 | 24 mai 2009 05:36 |
| Video Card RAM - laptop skjermkort suger | elioenai | Kabinetter & Skjermer | 3 | 15 mars 2009 14:49 |
| Kan jeg legge inn et skjermkort til en bærbar PC? | Chainsman | Kabinetter & Skjermer | 3 | 8 nov 2008 10:07 |
| Starware 368 - No Video på Laptop | SimonTrucker | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 22 | 16 nov 2007 10:52 |
| Thread Tools | |
| |