mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Skärmar

Register

Reply

Thread Tools
Old 1 januari 2009, 19:20
Ledamot Gruppen

Hej killar, vad im försöker göra verkar ganska enkelt. Jag vill koppla min bärbara dator till min tv via s-video kabel. Jag bara skränande få den till produktion av tv. Det brukar dyka upp som en andra kontroll i mitt kontrollera inställningarna heller.

min är en HP Pavilion dv5000 laptop.
finns integrerad grafik. ATI radion Xpress 200m.

Hittills har jag försökt aktivera min s-video-port via CMOS och genom egenskaper menyn.

någon hjälp skulle vara häftigt.

-tystnad! --
Old 1 januari 2009, 22:49
Ledamot Gruppen

du måste göra det via grafikkortet föraren. det bör finnas en möjlighet att göra det möjligt för en extern bildskärm. vad grafikkortet / företag har du
Old 2 januari, 2009, 06:12
Ledamot Gruppen

dess en intigrated ATI Radeon Xpress 200
Old 2 januari, 2009, 08:06
Rik
Banned Group

Vilka Windows-version använder du?

Om det är XP så högerklickar du på dig bakgrunden och välj egenskaper sedan inställningarna och trycker på upptäcka knappen med tv inkopplad och vände på s-video kanal.

Låt mig veta hur du får den. :)

Mitt System: Glowbox

Processor (s):
AMD Athlon 64bit 3000 + Newcastle S754
Moderkort:
Asus K8V-X
RAM Minne:
512meg Infineon PC3200
Grafikkort (s):
Sapphire Radeom 9600 Pro Atlantis 128MB
Ljudkort:
AC97
Hårddisk (s):
40gig, 80gig och 200gig
Optisk enhet (er):
1 * cd-brännare, 1 * DVD-rom
Mål / PSU:
Kylning:
Nätverk / Internet:
Nu internet
Monitor (s):
Dell 19 "
Operating System (s):
XP Pro
Old 2 januari, 2009, 14:43
Ledamot Gruppen

Gå till katalysator föraren och går att övervaka optioner eller nåt sånt. Aktivera 2:a övervaka
Old 10 januari 2009, 18:24
New Member Group

ok jag gjorde just det, och jag arbetar på att få alla att visa på olika sätt ... men tillbaka till din fråga, 1: a I, m gissar du berättade för tv källa att gå till svideo? om inte det brukar dyka upp, 2: a medan jag haft framgång med den 1: a gången den inte när jag flyttade den uppsättning .. så medan kabel var ansluten i rebooted min dator och hittade den på en gång, jag använder vista ... om jag kan vara till ytterligare hjälp ... särskilt konfigurera din resolution mig
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.