![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej killar, vad im försöker göra verkar ganska enkelt. Jag vill koppla min bärbara dator till min tv via s-video kabel. Jag bara skränande få den till produktion av tv. Det brukar dyka upp som en andra kontroll i mitt kontrollera inställningarna heller.
min är en HP Pavilion dv5000 laptop. finns integrerad grafik. ATI radion Xpress 200m. Hittills har jag försökt aktivera min s-video-port via CMOS och genom egenskaper menyn. någon hjälp skulle vara häftigt. -tystnad! -- |
|
|
|||
|
|||
|
du måste göra det via grafikkortet föraren. det bör finnas en möjlighet att göra det möjligt för en extern bildskärm. vad grafikkortet / företag har du
|
|
|
|||
|
|||
|
dess en intigrated ATI Radeon Xpress 200
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Vilka Windows-version använder du?
Om det är XP så högerklickar du på dig bakgrunden och välj egenskaper sedan inställningarna och trycker på upptäcka knappen med tv inkopplad och vände på s-video kanal. Låt mig veta hur du får den. :) Mitt System: Glowbox
|
|
|
|||
|
|||
|
Gå till katalysator föraren och går att övervaka optioner eller nåt sånt. Aktivera 2:a övervaka
|
|
|
|||
|
|||
|
ok jag gjorde just det, och jag arbetar på att få alla att visa på olika sätt ... men tillbaka till din fråga, 1: a I, m gissar du berättade för tv källa att gå till svideo? om inte det brukar dyka upp, 2: a medan jag haft framgång med den 1: a gången den inte när jag flyttade den uppsättning .. så medan kabel var ansluten i rebooted min dator och hittade den på en gång, jag använder vista ... om jag kan vara till ytterligare hjälp ... särskilt konfigurera din resolution mig
|