![]() |
|
| |||
| |||
| Hej. Jeg vil gerne vide, hvis jeg kunne få et meget stort plasma gerne fladskærm, der kunne være trådløs på min server og tastatur osv. Jeg vil gerne have det så sin gose på væggen, og jeg er virkelig leder efter en høj kvalitet TV / Monitor, som kan gå på min væg. Enhver ved, hvor at se? Tak, BlueEew. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tastatur og mus kan naturligvis være trådløst til din basisenheden.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Med hensyn til hvor man kan se, shoppe rundt er mit bedste råd. Men den ene har jeg gerne have på min liste er: Samsung 244t 24 "widescreen TFT på 1920x1200 eller Dell Ultrasharp 2707WFP 27 "Widescreen TFT på 1920x1200. Dell også yde et 30 ", men en dum pris.
|
| |||
| |||
| Er Dell skærme godt kit derefter Alex? Jeg tror, de er bare en re-badged andre mærke, ikke ved, hvor skønt. |
|
| |||
| |||
| Yup, aldrig set en dårlig en endnu. Selv den lavere ende af skalaen er solidt bygget med stor farve re-produktion. Personligt foretrækker jeg Samsung, men du kan ikke argumentere med prisen's af Dells (når de er under et salg), da de konstant synes at gøre.
__________________ hørt wow er en bedre kontraceptiv derefter piller, ingen vittighed jeg spillede rs for 2-3 år og 2 uger efter jeg stoppede Jeg har mistet min jomfruelighed. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Jeg tænker på at få en wide screen skærm, vil tjekke dem ud makker. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Der er ingen mulighed for at få den trådløse derefter? Thats hvad jeg primært har brug for at vide. Jeg har en glas-skærmen overvåge, at der er 19 inchs, Jeg vil gerne have noget meget større. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Sådan Email store filer? | sunset415 | E-mail, VoIP og IM Discussion | 3 | 12 august 2009 15:53 |
| Svchost.exe bruger store mængder RAM? | d0od | Windows-operativsystemer | 10 | 19. maj 2008 13:39 |
| Kan min duel mointors blive brugt som en stor skærm? | Er 23 | Grafikkort & Monitors | 3 | 19 januar 2008 17:34 |
| Filer for stor | mcbee | Multimedia & Codecs | 4 | 23 juli 2007 01:39 |
| Thread Tools | |
| |