![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei. Haluaisin tietää, jos saisin hyvin suuri plasman kuten flat screen valvoa, että voisi olla langaton omaan palvelimeen ja näppäimistö jne. Haluaisin niin sen gose annetun seinään, ja olen todella etsivät laadukasta TV / Monitor että voi mennä minun seinälle. Kukaan tiedä, mistä etsiä? Kiitos, BlueEew. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Näppäimistöä ja hiirtä voidaan luonnollisesti langaton teidän perusyksiköstä.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mitä katsoa, myymälä noin on minun paras neuvo. Mutta oman I'd on minun suppean ovat: Samsung 244T 24 "laajakuva TFT klo 1920x1200 tai Dell UltraSharp 2707WFP 27 "Widescreen TFT on 1920x1200. Dell myös tehdä 30 ", mutta sen hölmö hintaan.
|
| |||
| |||
| Ovatko Dell seuraa hyvä pakki sitten Alex? Luulen, että he ovat vain uudelleen badged muihin tuotenimiin, eivät tiedä, mikä tosin. |
|
| |||
| |||
| Yup, koskaan nähnyt huono vielä. Jopa alemman ääripäätä ovat lujasti rakennettu erittäin väri uudelleen tuotantoon. Henkilökohtaisesti pidän parempana Samsung, mutta et voi kiistää hinta's of Dells (kun ne on alennusmyynti), koska ne jatkuvasti näyttävät tekevän.
__________________ Kuulin wow on parempi ehkäisimet sitten pilleri ei vitsi i pelataan rs 2-3 vuotta ja 2 viikkoa, kun olen lopettanut i kadottanut neitsyys. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Olen ajatellut saada laajakuvamuoto valvoa, tarkastaa ne pariutumaan. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Ei ole mitään keinoa ottaa se langaton sitten? Että minä lähinnä tarve tietää. Minulla on lasi näytön seurata, joka on 19 inchs, Haluan jotain paljon suurempaa. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Miten Email suuria tiedostoja? | sunset415 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 3 | 12th Aug 2009 15:53 |
| Svchost.exe käyttävät paljon muistia? | d0od | Windows-käyttöjärjestelmät | 10 | 19. toukokuuta 2008 13:39 |
| Voiko duel mointors käytetään yksi iso näyttö? | IS 23 | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 19th Jan 2008 17:34 |
| Tiedostot liian suuri | mcbee | Multimedia & Codecs | 4 | 23. Jul 2007 01:39 |
| Thread Tools | |
| |