![]() |
|
| |||
| |||
| He. Ik zou graag willen weten of ik zou een zeer grote plasma zoals flatscreen monitor die kunnen worden draadloos naar mijn server en toetsenbord enz. Ik wil het zo zijn gose op de muur, en ik ben echt op zoek naar een hoge kwaliteit TV / Monitor die kunnen gaan op mijn muur. Iedereen weet waar te kijken? Bedankt, BlueEew. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Het toetsenbord en de muis kan uiteraard worden draadloos naar uw basiseenheid.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Wat waar te kijken, oriënteren is mijn beste advies. Maar de een is ik heb op mijn shortlist zijn: 244t Samsung 24 "breedbeeld tft op 1920x1200 of Dell Ultrasharp 2707WFP 27 "breedbeeld tft op 1920x1200. Dell ook een 30 "maar het is een dom prijs.
|
| |||
| |||
| Dell-monitoren zijn goede kit dan Alex? Ik denk dat ze net een nieuwe badged ander merk, weet niet welke hoor. |
|
| |||
| |||
| Yup, nog nooit een slecht nog niet. Zelfs de onderkant van de schaal zijn stevig gebouwd met veel kleur opnieuw productie. Persoonlijk geef ik de voorkeur van Samsung, maar je kunt niet stellen met de prijs's van Dells (wanneer ze met een verkoop) als zij voortdurend lijken te doen.
__________________ gehoord wow is een betere anticonceptionele dan de pil, geen grap i gespeeld rs voor 2-3 jaar en 2 weken nadat ik gestopt Ik verloor mijn maagdelijkheid. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| Citaat:
Er is geen manier van met het draadloze dan? Dat is wat ik vooral moet weten. Ik heb een glazen scherm dat is 19 inchs, ik wil iets veel groter. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe e-mail grote bestanden? | sunset415 | E-mail, VoIP & IM Overleg | 3 | 12 aug 2009 15:53 |
| Svchost.exe gebruik van grote hoeveelheid RAM-geheugen? | d0od | Windows besturingssystemen | 10 | 19 mei 2008 13:39 |
| Kan mijn duel mointors gebruikt worden als een groot scherm? | Is 23 | Grafische Kaarten & Monitors | 3 | 19 Jan 2008 17:34 |
| Bestanden te groot | mcbee | Multimedia & Codecs | 4 | 23 jul 2007 01:39 |
| Thread Tools | |
| |