![]() |
|
| |||
| |||
| Hei. Jeg vil gjerne vite om jeg kunne få en stor plasma som flatskjerm-skjerm som kan være trådløst til min server og tastatur osv. Jeg vil gjerne ha det så sin gose på veggen, og jeg er egentlig ute etter et høykvalitets TV / Monitor som kan gå på veggen. Alle som vet hvor du skal lete? Takk, BlueEew. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tastaturet og musen kan åpenbart være trådløst til basestasjonen enhet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om hvor du skal lete, butikk rundt er mitt beste råd. Men ett er jeg har på min shortlist er: Samsung 244t 24 "widescreen TFT på 1920x1200 eller Dell UltraSharp 2707WFP 27 "Widescreen TFT på 1920x1200. Dell også gjøre en 30 "men en dum pris.
|
| |||
| |||
| Er Dells skjermer godt kit deretter Alex? Jeg tror de er bare et nytt badged andre merker, ikke vet hvilket skjønt. |
|
| |||
| |||
| Yup, aldri sett en dårlig en ennå. Selv den nedre enden av skalaen er solid bygget med stor farge re-produksjon. Personlig Jeg foretrekker Samsung, men du kan ikke argumentere med prisen er av Dells (når de har et salg) som de stadig ser ut til å gjøre.
__________________ hørt wow er et bedre contraceptive deretter pille, ingen vits i spilt rs for 2-3 år og 2 uker etter at jeg sluttet i lost my virginity. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Jeg tenker på å få en bred skjerm skjerm, vil sjekke dem ut kompis. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Det er ikke mulig å få den trådløse da? Det er det jeg hovedsaklig trenger å vite. Jeg har et glass skjerm skjerm som er 19 inchs, jeg vil ha noe mye større. |