![]() |
|
| |||
| |||
| Hallå. Jag skulle vilja veta om jag kunde få en mycket stor plasma liksom platt skärm bildskärm som kan trådlöst till min server och tangentbord etc. Jag skulle vilja ha det så sin gose på väggen, och jag är egentligen ute efter en hög kvalitet TV / Monitor som kan gå på min vägg. Alla vet var du ska leta? Tack, BlueEew. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tangentbordet och musen kan man trådlöst till din basenhet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| När var du ska leta, shop around "är mitt bästa råd. Men en är jag har på min lista är: Samsung 244T 24 "widescreen tft på 1920x1200 eller Dell UltraSharp 2707WFP 27 "Widescreen TFT i 1920x1200. Dell också en 30 "men en dum pris.
|
| |||
| |||
| Är Dells monitorer bra kit då Alex? Jag tror att de är bara ett nytt badged andra märken, vet inte vilken dock. |
|
| |||
| |||
| Japp, aldrig sett en dålig en ännu. Även den nedre änden av skalan är stabilt byggd med stor färg ny produktion. Personligen föredrar jag Samsung, men du kan inte argumentera med priset är att Dells (när de är med en försäljning) som de ständigt tycks göra.
__________________ hörde wow är ett bättre preventivmedel sedan p-piller, inget skämt jag spelade rs för 2-3 år och 2 veckor efter att jag slutat Jag förlorade min oskuld. -Kanoakavirus |
|
| |||
| |||
| Jag tänker på att få en bredbildsskärm övervaka, kontrollera dem kompis. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Det finns inget sätt att få det trådlösa då? Det var vad jag främst behöver veta. Jag har ett glas skärm bildskärm som är 19 inchs, jag vill ha något mycket större. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur Email stora filer? | sunset415 | E-post, VoIP & IM Diskussion | 3 | 12 august 2009 15:53 |
| Svchost.exe använder stora mängder RAM-minne? | d0od | Windows-operativsystem | 10 | 19 maj 2008 13:39 |
| Kan min duell mointors användas som en stor skärm? | IS 23 | Grafikkort & Skärmar | 3 | 19 januari 2008 17:34 |
| Filer för stor | mcbee | Multimedia & Codecs | 4 | 23 juli 2007 01:39 |
| Thread Tools | |
| |