![]() |
|
| |||
| |||
| Hej forhåbentlig nogen her vil være i stand til at løse mit problem. Jeg tilsluttet en 20 tommer Sharp Aquos LCD-skærm med et VGA PC-indgang til mit Dell-tårnet og alt fungerer fint undtagen når jeg forsøger Abd spille 1 spil, som jeg har købt til min søn er det Cars filmen spillet. Det virkede fint, da jeg havde den bestand, 17 "Dell fladskærm tilsluttet nu med Sharp, når jeg klikker for at køre spillet på skærmen krypterer i et par sekunder går så sort og rødt den læser denne pc ikke kompatible med denne skærm. Enhver hjælpe meget værdsat og tak på forhånd. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg er ked af det siger "ikke kompatible med dette signal" |
|
| |||
| |||
| Det er et kendt problem med Sharp modeller af denne type, tilsyneladende. Du kan bare e-mail dem til at se, om du kan få et fix. Kontroller at overvåge og sikre dens input indstillinger er korrekte ..
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Undskyld jeg ikke PM dig, men jeg kan ikke gøre for det faktum, jeg er helt ny i det forum, men mange tak for at tage sig tid til at læse og besvare mine indlæg. Jeg vil tjekke input indstillinger for at se om det virker. |