mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

LCD TV / monitor probleem

Reply

Thread Tools
Old 22 januari 2008, 01:14
Nieuw Lid Fractie

Default LCD TV / monitor probleem

Hallo hopelijk is er iemand hier in staat zal zijn om mijn probleem op te lossen. Ik aangesloten op een 20 inch Sharp Aquos LCD-scherm met een VGA PC-ingang op mijn Dell-toren en alles werkt, behalve wanneer ik probeer abd spelen 1 game die ik gekocht voor mijn zoon, het is de film Cars spel. Het werkte prima toen had ik de stock 17 "Dell flat-panel monitor aangesloten nu met de Sharp wanneer ik klik op het spel het scherm klautert voor een paar seconden gaat dan zwarte piste en in het rood het leest deze pc niet compatibel met deze monitor. Alle hulp zeer op prijs en dank bij voorbaat.
Old 22 januari 2008, 01:33
Donor Groep

Citaat:
deze pc niet verenigbaar is met deze monitor
Weet je zeker dat dit precies is wat hij zei?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 22 januari 2008, 01:48
Nieuw Lid Fractie

Het spijt me dat zegt "niet compatibel met dit signaal"
Old 22 januari 2008, 04:02
Donor Groep

Dat is een bekend probleem met de Sharp-modellen van die soort, blijkbaar. Je zou dan een e-mail hen om te zien of je een fix kan krijgen. Controleer of de monitor en zorg ervoor dat zijn inbreng instellingen correct zijn ..
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Old 23 januari 2008, 01:12
Nieuw Lid Fractie

Sorry I didn't PM je maar ik kan niet doen om het feit dat ik ben nieuw voor het forum, maar heel erg bedankt voor de tijd neemt om te lezen en mijn post te beantwoorden. Ik zal de input-instellingen om te kijken of dit werkt.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Probleem met beeldscherm duus92 Grafische Kaarten & Monitors 1 2nd Oct 2008 10:31
Probleem met mijn monitor! Twee lijnen op het! Sendron Grafische Kaarten & Monitors 1 18 okt 2007 12:17
Monitor Probleem mxmad32 Grafische Kaarten & Monitors 14 27e sep 2007 12:20
Wat is het probleem met mijn LCD-TFT-monitor? pchopra65 Grafische Kaarten & Monitors 12 22 jul 2007 00:18
Dual monitor probleem knexkid Grafische Kaarten & Monitors 4 19 mei 2007 06:07
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.