![]() |
|
| |||
| |||
| Hei forhåpentligvis noen her vil være i stand til å løse mitt problem. Jeg hektet opp en 20 tommers Sharp Aquos LCD-skjerm med VGA PC-inngang på min Dell tårnet og alt virker fint unntatt når jeg prøver abd spille 1 spill som jeg kjøpte til min sønn it's Cars filmen spillet. Den fungerte fint når jeg hadde aksjen 17 "Dell flatskjerm hektet opp nå med Sharp når jeg klikker for å kjøre spillet på skjermen krypteres i noen sekunder så går sort og rødt den leser denne PC ikke kompatible med denne skjermen. Alle hjelpe høyeste verdsatt og takk på forhånd. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg beklager det står "ikke er kompatibel med dette signalet" |
|
| |||
| |||
| Det er et kjent problem med Sharp modeller av denne typen, tydeligvis. Du kan bare send dem til å se om du kan få en fastsette. Sjekk overvåke og kontrollere sine innspill innstillingene er riktige ..
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Beklager jeg ikke PM deg, men jeg kan ikke til at jeg er helt ny til forumet, men tusen takk for at du tok deg tid til å lese og svare på mitt innlegg. Jeg vil sjekke inn for å se om dette fungerer. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problemet med monitor skjerm | duus92 | Kabinetter & Skjermer | 1 | 2 oktober 2008 10:31 |
| Problemet med skjermen min! To linjer på den! | Sendron | Kabinetter & Skjermer | 1 | 18 oktober 2007 12:17 |
| Monitor Problem | mxmad32 | Kabinetter & Skjermer | 14 | 27. sep 2007 12:20 |
| Hva er problemet med min LCD TFT-skjerm? | pchopra65 | Kabinetter & Skjermer | 12 | 22 juli 2007 00:18 |
| Dual monitor problem | knexkid | Kabinetter & Skjermer | 4 | 19 mai 2007 06:07 |
| Thread Tools | |
| |