![]() |
|
| |||
| |||
| Hej förhoppningsvis någon här kan lösa mitt problem. Jag kopplade in en 20-tums Sharp Aquos LCD-skärm med en VGA PC-ingång till min Dell torn och allt fungerar bra förutom när jag försöker abd spela 1 spel som jag köpte till min son är det bilar filmen spelet. Den fungerade bra när jag hade beståndet 17 "Dell platt bildskärm ansluten nu med Sharp när jag klickar för att köra spelet på skärmen klättrar i några sekunder sedan blir svart och rött den läser denna dator inte kompatibel med denna bildskärm. Any help greatly appreciated och tack på förhand. |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag är ledsen att det står "inte är förenlig med denna signal" |
|
| |||
| |||
| Det är ett känt problem med Sharp modeller av denna typ, tydligen. Du kanske bara e-posta dem för att se om du kan få en fix. Kontrollera att övervaka och se till att dess bidrag inställningar är korrekta ..
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Sorry I didn't PM dig men jag kan inte det faktum jag helt ny på forumet men tack vare en hel del för att du tog dig tid att läsa och svara på min post. Jag kommer att kontrollera ingången inställningar för att se om detta fungerar. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem med bildskärmen | duus92 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 2 oktober 2008 10:31 |
| Problem med min skärm! Två rader om det! | Sendron | Grafikkort & Skärmar | 1 | 18 oktober 2007 12:17 |
| Monitor Problem | mxmad32 | Grafikkort & Skärmar | 14 | 27 sep 2007 12:20 |
| Vad är problemet med min LCD TFT Monitor? | pchopra65 | Grafikkort & Skärmar | 12 | 22 juli 2007 00:18 |
| Dual övervaka problem | knexkid | Grafikkort & Skärmar | 4 | 19 maj 2007 06:07 |
| Thread Tools | |
| |