mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Ønsker du at købe en lav profil kort for min Dell C521 Need Help!

Reply

Thread Tools
Old 8. juni 2009, 00:13
Ny Medlem Gruppen

Default Ønsker du at købe en lav profil kort for min Dell C521 Need Help!

Jeg leder efter en ny lav profil skærmkort for mit Dell C521 uden at skulle gøre noget andet opgraderinger til min strømforsyning, køling, ledninger osv. Mit nuværende grafikkort er et ATI Radeon X1300 128MB og min prisramme er $ 75-150 .

Fra at søge på internettet, jeg fandt ud af, at min Dell C521 har en 280W PSU, som nogle siger, er ikke opgraderes på grund af sin størrelse og form.

Den bedste lav profil (NVIDIA) skærmkort jeg kunne finde omfatte: 8600gt, 9600gt, 9800gt, gts250
Fra denne liste blev jeg hælder i retning af 9600gt.

Jeg er klar over, at de mere magtfulde kortet er, jo mere strøm er behov fra dens strømforsyning. Så jeg tænkte på ... hvad er det bedste skærmkort jeg kan slippe af sted med kun at bruge en 280W PSU. Hvis der er nogen ATI lav profil kort med omtrent samme ydeevne og pris som hvad jeg nævnt, har jeg ingen problemer med at købe en anden ATI kort.

Jeg behøver ikke et skærmkort, der kører max indstillinger på alle de nyeste spil. Jeg håber i det mindste være i stand til at køre spil som Half-Life 2, Call of Duty 4, og Fallout 3 om alt fra medium til høje indstillinger på en anstændig beslutning (mit res. Er 1280x1024), fordi jeg er træt af afregning til 800x600 res. på lavt til mellemlangt lave indstillinger.

PS Jeg kender ikke meget af noget om skærmkort andet end hvad jeg researchede, så hvis der er nogen andre kompatibilitetsproblemer eller tips jeg bør vide, behage hjælp mig ud ... Tak!

Min nuværende COMPUTER Specs

Producent: Dell Dimension C521
Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000 + ~ 2.1GHz
Hukommelse: 2 GB RAM
Harddisk: 250 GB
Video Card: 128MB ATI Radeon X1300
Skærm: 19''Dell LCD
Lydkort: SigmaTel High Definition Audio CODEC
Operativsystem: Windows Vista ™ Home Premium
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Grafikkort profil? stivo828 Grafikkort & Monitors 2 1 juni 2009 15:24
Low Profile / halv størrelse / Half Height PCI Grafikkort tomthedrummer1992 Grafikkort & Monitors 5 16 februar 2009 09:00
Skubbe min Dell C521 Yderligere for Performance hjælpe ... DriFT01 General Software Chat 7 16 december 2008 04:30
Bygget en mikro-systemet, men behovet for at finde den bedste lav profil kortet solus Grafikkort & Monitors 1 28 november 2007 15:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.