vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Haluatko ostaa matalaa profiilia kortin minun Dell C521 NEED HELP!

Reply

Thread Tools
Old 8 kesäkuu 2009, 00:13
Uusi Jäsen

Default Haluatko ostaa matalaa profiilia kortin minun Dell C521 NEED HELP!

Olen etsimässä uutta matalaa profiilia näyttösovittimen minun Dell C521 ilman tehdä muita päivityksiä minun virransyöttö-, jäähdytys-, johdotuskaaviot jne. Oma nykyinen näytönohjain on ATI Radeon X1300 128MB ja minun hintaluokassa on $ 75-150 .

From hakuja Internetissä, sain selville, että Dell C521 on 280W PSU, jota jotkut sanovat ei korjauskelvottomiksi, koska sen koko ja muoto.

Paras matalaa profiilia (NVIDIA) näyttösovittimien saisin selville muun muassa: 8600gt, 9600gt, 9800gt, gts250
Tästä luettelosta olin kallistetussa kohti 9600gt.

Ymmärrän, että tehokkaampi kortti on, sitä enemmän virtaa se tarvitsee sen virtalähde. Joten ihmettelin ... mikä on paras näytönohjain voin saada pois käyttämällä vain 280W PSU. Onko ATI matalan profiilin kortteja noin saman suorituskyvyn ja hinnan kuin mitä luettelossa, minulla ei ole mitään ongelmaa ostamalla toisen ATI kortti.

En tarvitse näytönohjain, joka kulkee max asetukset kaikki uusimmat pelit. Olen toivonut ainakin pystyä suorittamaan pelejä kuten Half-Life 2, Call of Duty 4, ja Fallout 3 kaikkialla keskijänniteverkoista korkean milloin kunnollinen päätöslauselman (minun native res. On 1280x1024), koska olen kyllästynyt asettumisaika varten 800x600 res. matala-ja medium-low-asetukset.

PS En tiedä paljon mitään näyttösovittimien muuta kuin mitä olen tutkinut, joten jos on muuta yhteensopivuus kysymyksiä tai vinkkejä minun pitäisi tietää, auta minua ... Kiitos!

MY JUOKSEVAT COMPUTER tiedot

Valmistaja: Dell Dimension C521
Prosessori: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000 + ~ 2.1GHz
Muisti: 2 GB RAM
Kovalevy: 250 GB
Näytönohjain: 128 Mt ATI Radeon X1300
Näyttö: 19''Dell LCD
Äänikortti: SigmaTel High Definition Audio CODEC
Käyttöjärjestelmä: Windows Vista ™ Home Premium
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.