mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Looking to buy a Low Profile kaart voor mijn Dell C521 NEED HELP!

Reply

Thread Tools
Old 8 jun 2009, 00:13
Nieuw Lid Fractie

Default Looking to buy a Low Profile kaart voor mijn Dell C521 NEED HELP!

Ik ben op zoek naar een nieuwe low profile videokaart voor mijn Dell C521 zonder dat er een andere upgrades voor mijn stroomvoorziening, koeling, bekabeling, enz. Mijn huidige videokaart is de ATI Radeon X1300 128MB en mijn prijs is $ 75-150 .

Van het zoeken via internet, ik kwam erachter dat mijn Dell C521 heeft een 280W PSU, die volgens sommigen niet moderniseerbare vanwege zijn grootte en vorm.

De beste laag profiel (NVIDIA) videokaarten ik kon vinden omvatten: 8600gt, 9600gt, 9800gt, gts250
Uit deze lijst was ik leunend tegen het 9600gt.

Ik realiseer me dat de meest krachtige van de kaart is, hoe meer macht moet uit zijn voeding. Dus ik vroeg me af ... wat is de beste videokaart die ik kan wegkomen met het gebruik van slechts een 280W PSU. Als er sprake is van ATI low-profile kaarten met ongeveer de zelfde prestaties en prijs als wat ik heb genoemd, ik heb geen probleem met het kopen van een ATI-kaart.

Ik heb geen behoefte aan een videokaart die draait max instellingen op alle nieuwste spellen. Ik hoop in ieder geval te kunnen draaien games als Half-Life 2, Call of Duty 4, en Fallout 3 op een willekeurige plaats van het midden tot hoge instellingen op een fatsoenlijke resolutie (mijn native res. Is 1280x1024), want ik ben moe van afwikkeling voor 800x600 res. op low-en medium-low-instellingen.

PS Ik weet niet veel van wat over videokaarten anders dan wat ik heb onderzocht, dus als er nog andere compatibiliteitsproblemen of tips ik moet weten help me out ... Thanks!

Mijn huidige COMPUTER SPECIFICATIES

Fabrikant: Dell Dimension C521
Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000 + ~ 2.1GHz
Geheugen: 2 GB RAM
Harde schijf: 250 GB
Videokaart: 128 MB ATI Radeon X1300
Monitor: 19''Dell LCD
Sound Card: SigmaTel High Definition Audio CODEC
Operating System: Windows Vista ™ Home Premium
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Grafische kaart profiel? stivo828 Grafische Kaarten & Monitors 2 De 1 juni 2009 15:24
Low Profile / Half Size / halve hoogte PCI Graphics Card tomthedrummer1992 Grafische Kaarten & Monitors 5 16 feb 2009 09:00
Pushing mijn Dell C521 Verdere for Performance helpen ... DriFT01 Algemene programmatuurnoot Chat 7 16 dec 2008 04:30
Ingebouwde micro-systeem, maar moeten op zoek naar de beste low profile kaart Solus Grafische Kaarten & Monitors 1 28 nov 2007 15:50
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.