mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Som vil kjøpe en lav profil kortet for min Dell C521 TRENGER HJELP!

Reply

Thread Tools
Old 8 juni 2009, 00:13
New Member Group

Jeg er på utkikk etter en ny lav profil skjermkort for min Dell C521 uten å gjøre noen andre oppgraderinger for min strømforsyning, kjøling, ledninger osv. Min nåværende Skjermkortet er ATI Radeon X1300 128MB og min prisklasse er USD 75-150 .

Fra søke over Internett, fant jeg ut at min Dell C521 har en 280W PSU, som noen sier er ikke upgradable grunn av sin størrelse og form.

Den beste lave profilen (NVIDIA) skjermkort jeg kan finne inkluderer: 8600gt, 9600gt, 9800gt, gts250
Fra denne listen Jeg ble skjev mot 9600gt.

Jeg innser at det kraftigere kortet er, jo mer strøm den trenger fra strømforsyningen. Så jeg lurte på ... hva er det beste skjermkortet jeg kan slippe unna med å bruke bare en 280W PSU. Hvis det er noen ATI low-profile kort med omtrent samme ytelse og pris som det jeg listet opp, har jeg ingen problem med å kjøpe et ATI kort.

Jeg trenger ikke et skjermkort som kjører maks på alle de nyeste spillene. Jeg håper i det minste kunne kjøre spill som Half-Life 2, Call of Duty 4, og Fallout 3 på alt fra medium til høy innstillinger på en anstendig oppløsning (min native res. Er 1280x1024), fordi jeg er lei av settling for 800x600 res. på lav til middels-lav innstillinger.

PS Jeg vet ikke mye av noe om skjermkort annet enn det jeg forsket på, så hvis det er noen andre problemer eller tips jeg bør vite behage hjelpe meg ut ... Takk!

Min nåværende datamaskinspesifikasjoner

Produsent: Dell Dimension C521
Prosessor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000 + ~ 2.1GHz
Minne: 2 GB RAM
Harddisk: 250 GB
Video Card: 128 MB ATI Radeon X1300
Skjerm: 19''Dell LCD
Lydkort: SigmaTel High Definition Audio Codec
Operativsystem: Windows Vista ™ Home Premium
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.