![]() |
|
| |||
| |||
| Så jeg har haft en EVGA 7600GT skærmkort for over 2 år nu, im sikker på, at det har problemer, fordi den bryder ned med næsten alle spil, jeg spiller. Mit bundkort er et P5KC Asus, som jeg tror er foretaget for Ati kort, da det understøtter krydsild og kommer med nogle Ati programmer. Så mit dilema er jeg aldrig har købt et ATI kort, så jeg dont kende noget om dem, kan nogen hjælpe mig tage et godt kort please?? Mit budget er op til $ 150 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Godt for $ 150 kan du få dette kort Men før du bare gå og købe et kort, skal du sørge for at have fuldt opdaterede drivere, som kan gøre en forskel om ydeevne.
| |||
| |||
| min drivere er up to date |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke sikker på, hvis de beskæftiger sig stadig eksisterer, men Newegg solgte HD 4870 1GB til $ 200. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den GTX 260 er stadig på omkring $ 210 om NewEgg også. Det var $ 180 i går, men i dag rabatten udløbet.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| yer ATI Radeon 4850 |
|
| |||
| |||
| meh ... Den 7600GT er stadig en god performer, men jeg vil råde ATI HD 48XX serie, hvis du virkelig ønsker en ny god performer |