![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen siis ollut EVGA 7600GT näytönohjain yli 2 vuotta, im varma, että sillä on ongelmia, koska se kaatuu melkein joka pelin i pelata. Oma emolevy on P5KC Asus joka on mielestäni tehty Ati kortit, koska se tukee ristituleen ja tulee joidenkin Ati ohjelmia. Joten minun dilema on En ole koskaan ostanut ATI kortin niin i dont tiedä mitään niistä, voi joku auttaa minua esiin hyvä kortti please? Oma budjetti on jopa $ 150 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hyvin 150dollari voit saada tämä kortti kuitenkin, ennen kuin vain mennä ja ostaa kortin, varmista, että olet täysin päivitetyt ohjaimet, koska se voisi vaikuttaa noin suorituskykyä.
| |||
| |||
| minun ohjaimet ovat ajan tasalla |
|
| |||
| |||
| En ole varma, onko sopimus vielä olemassa, mutta Newegg myi HD 4870 1GB varten 200 dollaria. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| The GTX 260 on yhä noin 210 dollaria ja NewEgg samoin. Se oli 180 dollaria eilen, mutta tänään hyvityksen vanhentunut.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| yer ATI Radeon 4850 |
|
| |||
| |||
| meh ... että 7600GT on edelleen hyvä esiintyjä, mutta haluaisin neuvoa ATI HD 48XX sarja jos et todellakaan halua uutta hyvä esiintyjä |