![]() |
|
| |||
| |||
| Dus heb ik een EVGA 7600GT videokaart voor meer dan 2 jaar nu, im sure it problemen heeft omdat het crasht met bijna iedere game i spelen. Mijn moederbord is een Asus P5KC waarvan ik denk dat is gemaakt voor ATI kaarten, omdat het steunt CrossFire en wordt geleverd met een aantal Ati's. Dus mijn dilema is heb ik nooit gekocht een ATI kaart dus i dont know anything about hen, kan iemand me helpen kiezen uit een goede kaart kunt u? Mijn budget is maximaal $ 150 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Goed voor $ 150 kunt u krijgen deze kaart Maar voordat je zomaar een kaart kopen, zorg ervoor dat u volledig bijgewerkte stuurprogramma's, zoals die kunnen een verschil maken over prestaties.
| |||
| |||
| mijn drivers zijn up-to-date |
|
| |||
| |||
| Ik ben niet zeker of de deal nog steeds bestaat, maar Newegg verkocht HD 4870 1 GB voor € 200. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De GTX 260 is nog steeds rond de $ 210 op NewEgg ook. Het was $ 180 gisteren, maar vandaag de korting verstreken.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| YER ATI Radeon 4850 |
|
| |||
| |||
| meh ... de 7600GT is nog steeds een goede performer, maar ik zou adviseren de ATI HD 48XX-reeks als je echt wil een nieuwe goede performer |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Kan iemand aanbevelen Good TV Tuner Card | thunderball321 | Algemeen Hardware Chat | 6 | 2 november 2009 10:02 |
| Weet iemand een echt goede geluidskaart rond de $ 50? | uitvinder | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 8 | Van de 6 juni 2009 10:10 |
| Beveel me een goede kaart | tomthedrummer1992 | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 29 okt 2008 01:11 |
| Hoe zou dit een goede grafische kaart zijn? | Carl | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 27 nov 2007 12:34 |
| Goede grafische kaart | Scouse | Grafische Kaarten & Monitors | 34 | 4 okt 2007 11:15 |
| Thread Tools | |
| |