![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Så jeg har hatt en EVGA 7600GT skjermkort i over 2 år nå, im sikker på at det har problemer fordi det krasjer med nesten alle spill jeg spiller. Mitt hovedkort er et P5KC Asus, som jeg tror er laget for ATI-kort siden den støtter Crossfire og kommer med noen ati programmer. Så mitt dilema er jeg aldri har kjøpt et ATI kort, slik at jeg ikke vet noe om dem, kan noen hjelpe meg å plukke ut en god kortet kan du? Budsjettet mitt er opp til $ 150
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Vel på $ 150 kan du få dette kortet Men før du går og kjøper et kort, må du ha fullt oppdaterte drivere som kan gjøre en forskjell om ytelse.
|
|||
|
|||
|
min drivere er oppdatert
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg er ikke sikker på om avtale fortsatt eksisterer, men Newegg var selger HD 4870 1 GB for $ 200.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Den GTX 260 er fortsatt rundt $ 210 på NewEgg også. Det var $ 180 i går, men i dag rabatt utløpt.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp.
Min System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
yer ATI Radeon 4850
|
|
|
|||
|
|||
|
meh ... de 7600GT er fremdeles en god utøver, men jeg vil råde ATI HD 48XX serien hvis du virkelig ønsker en ny god utøver
|