![]() |
|
| |||
| |||
| Så jag har haft ett EVGA 7600GT grafikkort för över 2 år nu, im säker på att den har problem eftersom det krockar med nästan varje match jag spelar. Mitt moderkort är ett P5KC Asus som jag tycker är för Ati kort eftersom det stöder Crossfire och kommer med några Ati program. Så min dilema är Jag har aldrig köpt ett ATI-kort så jag vet inte någonting om dem, kan någon hjälpa mig välja ut ett bra kort du? Min budget är upp till $ 150 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jo för $ 150 kan du få detta kort Men innan du bara gå och köpa ett kort, se till att du har fullt uppdaterade drivrutiner, eftersom det skulle göra någon skillnad om prestanda.
| |||
| |||
| mina drivrutiner är uppdaterade |
|
| |||
| |||
| Jag är inte säker på om det handlar fortfarande existerar, men Newegg sålde HD 4870 1GB för $ 200. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den GTX 260 är fortfarande runt $ 210 på NewEgg också. Det var $ 180 i går, men i dag rabatten passerat.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| yer ATI Radeon 4850 |
|
| |||
| |||
| meh ... den 7600GT är fortfarande en bra artist men jag skulle rekommendera ATI HD 48XX serien om du verkligen vill ha en ny bra artist |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Kan nån rekommendera en bra TV-kort | thunderball321 | General Hardware Chat | 6 | 2 november 2009 10:02 |
| Finns det någon som vet ett riktigt bra ljudkort runt $ 50? | uppfinnaren | Ljud, Högtalare & MP3 Spelare | 8 | 6 juni 2009 10:10 |
| Tipsa mig ett bra kort | tomthedrummer1992 | Grafikkort & Skärmar | 6 | 29 oktober 2008 01:11 |
| Hur bra skulle det här grafikkortet vara? | Carl | Grafikkort & Skärmar | 4 | 27 november 2007 12:34 |
| Bra grafikkort | LIVERPOOLDIALEKT | Grafikkort & Skärmar | 34 | 4 oktober 2007 11:15 |
| Thread Tools | |
| |