![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| No olen ostaa uuden tietokoneen. Peli-ja audio-tuotanto. En siis tarvitse seurata koska tietokoneen Olen osto on 2 DVI-porttia annetun 9600GT-kortin mukana tulee. Kuulin 9600GT oli yksi parhaista ja suoriutuu että 8800GT ajoittain. Niin ihmettelen, mitä seuraa olisi todella hyvä kuva kaiken kaikkiaan. Olin katsot tätä http://www.tigerdirect.com/applicati...739&CatId=2318 En halua rikkoa 250 $ talousarvioon. built-in-ääni ei ole ensisijainen Saan uuden 3.1 asettaa joka tapauksessa. En halua, ainakin 19 ". Samat hintaluokassa. LCD Suositellut suuresti. Kiitos. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos purista ylimääräinen $ 30 huomioon, että voit tarkastella http://www.tigerdirect.com/applicati...757&CatId=3774
SVA 2400w 24 "Widescreen LCD Monitor - 6 ms, 800:1, 1920x1200 (WUXGA), VGA-, DVI, Musta On monia syitä saada 1920x1200. Virkistystaajuudeksi kurssin niin läheisinä pelaamista ja voit suorittaa alemman päätöslauselmista että nostaa pelin paras reaaliaikainen tuntea. Asettumisaika varten 1280/1024 ei ole hyvä pitkän aikavälin vastausta, on olemassa liian vähän Kiinteistöjen sen Internetin käyttöä tai HD-DVD / TV-toistoon. My System: Tim
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| yeah, that's hiipuva hypätä päätöslauselmassa. Quote:
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Any ideas? | Emrys88 | Rautatavaran Chat | 11 | 6. Jun 2008 04:50 |
| Uusi Kilpailu Ideoita? | CannonBallGuy | Yhteisön News & Chat | 11 | 18. Joulukuu 2007 15:10 |
| Vaiheet ostaa hyvä seurata | remo | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 8. Joulukuu 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |