![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nou ben ik het kopen van een nieuwe pc. Voor gaming en audio productie. Dus, ik moet een monitor, omdat de PC Ik ben aankoop heeft 2 DVI-poorten op de 9600GT kaart het gaat met. Ik hoorde 9600GT was een van de beste en beter presteert dan de 8800GT op keer. Dus ik vroeg me af wat volgen zou echt een goed beeld van alle in totaal. Ik was op zoek op deze ene http://www.tigerdirect.com/applicati...739&CatId=2318 I don't want to break een 250 $ begroting. built-in-geluid is geen prioriteit Ik krijg een nieuwe 3.1 set toch. Ik wil minstens 19 ". Dezelfde prijsklasse. LCD voorkeur sterk. Bedankt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als u uitstotings een extra $ 30 in die u kunt bekijken http://www.tigerdirect.com/applicati...757&CatId=3774
SVA 2400w 24 "Widescreen LCD Monitor - 6ms, 800:1, 1920x1200 (WUXGA), VGA, DVI, Zwart Er is een heleboel redenen om 1920x1200. De refresh rate is dicht genoeg voor games en je kunt lopen lagere resoluties voor dat om het spel tot de beste real-time gevoel. Settling voor 1280/1024 is geen goede lange termijn antwoord, er is veel te weinig vastgoed op het voor het gebruik van internet of HD DVD / TV weergave. Mijn Systeem: Tim
|
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| yeah, dat is een gek te springen in de resolutie. Citaat:
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Any ideas? | Emrys88 | Algemeen Hardware Chat | 11 | Van de 6 juni 2008 04:50 |
| Nieuwe Competitie Ideeën? | CannonBallGuy | Gemeenschap Nieuws & Chat | 11 | 18 dec 2007 15:10 |
| Stappen voor de aankoop van een goede monitor | Remo | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | 8 Dec 2007 10:46 |
| Thread Tools | |
| |