![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hej,
Jeg leder efter et nyt grafikkort. Overalt AUD $ 300 eller mindre (approx USD $ 265). Jeg har et Gigabyte GA-7VA bundkortet. Mit nuværende kort er et Radeon 9200 AGP 4X. Den maksimale støtte AGP hastighed er 4X. Hvis du har brug for andre oplysninger, blot beder om det. Tak. |
|
|
|||
|
|||
|
Hvis du ønsker noget god er du nødt til at opgradere din bundkort til en med et PCI-Express slot i det. Men hvis du ikke ønsker at gøre det NVIDIA 7600 serien vil arbejde sammen med agp 4x http://cgi.ebay.co.uk/PALIT-NVIDIA-G...QQcmdZViewItem
|
|
|
|||
|
|||
|
At man ser okay. Er ikke de slots siden af AGP PCI slots? Jeg har ting gerne ethernet-kort og lydkort i disse slots. Eller er der en forskel mellem PCI og PCI-Express?
Tak |
|
|
|||
|
|||
|
ja der er en forskel
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
PCI er der almindeligvis anvendes til lydkort, netværkskort og andre add-on cards.
|
|||
|
|||
|
Ok, tak. Ved du, hvad det bedste AGP-kort? Jeg ønsker ikke at ændre mit bundkort. Tak.
|
|
|
|||
|
|||
|
og jeg tror, at 7600 er det bedste, at en 4x agp slot kan tage.
|
|
|
|||
|
|||
|
Im ikke helt sikker på hvad im gonna sige lige nu. Jeg coud vender det på internettet. Men siden Ive kom til at arbejde i et par minutter I cant. Men jeg tror ive hørt ATI X1950 har en AGP-version. Men jeg kan måske endda være wron om kortet. Atleast i tilfælde dets en X1950 youd bedre vælge det kort.
Da jeg kan være forkert becose jeg dont virkelig vide det med sikkerhed, youd bedre spørge en anden til at afgøre det. Got 2 gå nu. |
|
|
|||
|
|||
|
den X1950 er agp 4x så det kan ikke fungere, eller det vil på leasingkontrakt ikke arbejde på fuld capasity
|
|
|
|||
|
|||
|
Ok, tak. Mener 7600 leveres med 512 MB eller er det bare 256?
|