![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, Etsin uuden näytönohjaimen. Anywhere AUD $ 300 tai vähemmän (n. USD $ 265). Minulla on Gigabyte GA-7VA emolevyn. Nykyinen kortti on Radeon 9200 AGP 4X. Suurin tuettu AGP nopeus on 4X. Jos tarvitset muita tietoja, kysy sitä. Kiitos. |
|
| |||
| |||
| Jos et halua mitään hyvää sinun tulee päivittää emolevyn yksi PCI-Express-korttipaikka siinä. Jos kuitenkin dont halua tehdä, että nvidian 7600-sarja toimii AGP 4x http://cgi.ebay.co.uk/PALIT-NVIDIA-G...QQcmdZViewItem |
|
| |||
| |||
| Että yksi on kunnossa. Eivät ole lähtö vieressä AGP PCI-korttipaikkaa? Olen tavaraa kuten ethernet-kortin ja äänikortin näihin lähtö. Vai onko olemassa ero PCI-ja PCI-Express? Kiitos |
|
| |||
| |||
| kyllä on eroja |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PCI on yleisesti käytetty äänikortit, verkkokortit ja muut add-on-kortit.
| |||
| |||
| Ok, kiitos. Tiedätkö, mikä on paras AGP-kortti on? En halua vaihtaa emolevyn. Kiitos. |
|
| |||
| |||
| ja uskon, että 7600 on paras, että 4x AGP-korttipaikka voi ryhtyä. |
|
| |||
| |||
| Im ole aivan varma siitä, mitä im gonna sanoa juuri nyt. I coud uudelleen sen Internetissä. Mutta koska Ive sai työskennellä muutaman minuutin I cant. Mutta uskon, ive kuullut ATI X1950 on AGP version. Mutta en voi olla jopa wron noin kortin. Atleast jos A X1950 youd paremmin valita, että kortin. Koska minulla voi olla väärässä becose I dont oikeastaan tiedä sitä varmasti, youd parempi pyytää joku muu päättää siitä. Got 2 mene nyt. |
|
| |||
| |||
| että X1950 on AGP 4x niin se ei välttämättä toimi tai se on vuokrasopimus ei toimi täysimääräisesti capasity |
|
| |||
| |||
| Ok, kiitos. Onko 7600 tulevat 512MB vai onko se vain 256? |