![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, Jeg ser etter et nytt grafikkort. Overalt AUD $ 300 eller mindre (ca. NOK 265). Jeg har et Gigabyte GA-7VA hovedkort. Min aktuelle kortet er et Radeon 9200 AGP 4X. Den maksimale støtte AGP hastighet 4X. Hvis du trenger annen informasjon, bare spør etter det. Takk. |
|
| |||
| |||
| Hvis du ønsker noe bra må du oppgradere hovedkort til en med en PCI-Express slot i den. Men dersom du ikke ønsker å gjøre at nvidia 7600 serien vil arbeide med AGP 4x http://cgi.ebay.co.uk/PALIT-NVIDIA-G...QQcmdZViewItem |
|
| |||
| |||
| At man ser bra. Ikke sporene siden av AGP PCI slots? Jeg har ting som Ethernet-kort og lydkort i disse sporene. Eller er det en forskjell mellom PCI og PCI-Express? Takk |
|
| |||
| |||
| ja det er en forskjell |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PCI er vanligvis brukes til lydkort, nettverk kort og andre tilleggs-kort.
| |||
| |||
| Ok, takk. Vet du hva det beste AGP-kortet? Jeg ønsker ikke å endre mine hovedkort. Takk. |
|
| |||
| |||
| vel jeg tror at 7600 er det beste som 4x AGP slot kan ta. |
|
| |||
| |||
| Im ikke sikker på hva im gonna si akkurat nå. Jeg coud sjekker det på internett. Men siden Ive fikk å jobbe i noen minutter jeg skrånende. Men jeg tror Ive hørt ATI X1950 har en AGP-versjon. Men jeg kan være wron om kortet. Atleast i tilfelle de en X1950 youd bedre velge dette kortet. Siden jeg kan være feil becose jeg ikke vet det sikkert, youd bedre spørre noen andre å avgjøre det. Har 2 gå nå. |
|
| |||
| |||
| den X1950 er AGP 4x så det kanskje ikke, eller det vil lease ikke til full kapasitet |
|
| |||
| |||
| Ok, takk. Har 7600 leveres med 512 MB eller er det bare 256? |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| New Graphics Card - Gjeldende Card = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Kabinetter & Skjermer | 9 | 5 august 2009 08:44 |
| Få nye grafikkort. | Coolyxxx | Kabinetter & Skjermer | 4 | 7 desember 2008 13:24 |
| Grafikkort | jimbo84 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 29 oktober 2008 08:44 |
| Hjelp med Grafikkort ..... | CrazyAce | Kabinetter & Skjermer | 1 | 10 desember 2007 00:33 |
| RIP grafikkort | pete21 | Kabinetter & Skjermer | 3 | 11 nov 2007 16:31 |
| Thread Tools | |
| |