![]() |
|
| |||
| |||
| Hej, Jag letar efter ett nytt grafikkort. Anywhere AUD 300 dollar eller mindre (ca USD 265). Jag har ett Gigabyte GA-7VA moderkort. Mitt nuvarande kort är ett Radeon 9200 AGP 4X. Det högsta stöd AGP hastigheten 4X. Om du behöver annan information, bara be om det. Tack. |
|
| |||
| |||
| Om du vill ha något bra måste du uppgradera ditt moderkort till ett med en PCI-Express slot i den. Om du inte vill att nvidia 7600 serien kommer att arbeta med AGP 4x http://cgi.ebay.co.uk/PALIT-NVIDIA-G...QQcmdZViewItem |
|
| |||
| |||
| Det man ser bra. Är inte facken intill AGP-PCI-platser? Jag har saker som Ethernet-kort och ljudkort i dessa tider. Eller finns det en skillnad mellan PCI och PCI-Express? Tack |
|
| |||
| |||
| ja det finns en skillnad |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| PCI används vanligen för ljudkort, nätverkskort och andra add-on cards.
| |||
| |||
| Ok, tack. Vet du vad det bästa AGP-kortet? Jag vill inte ändra mitt moderkort. Tack. |
|
| |||
| |||
| och jag tror att 7600 är det bästa att en 4x AGP kortplats kan ta. |
|
| |||
| |||
| Im inte riktigt säker på vad im gonna säga just nu. Jag coud igen det på internet. Men sedan Ive kom att arbeta i ett par minuter I cant. Men jag tror ive hörde ATI X1950 har en AGP-version. Men jag kan även vara wron om kortet. Minst när det gäller dess ett X1950 youd bättre välja det kortet. Eftersom jag kan ha fel becose I dont verkligen vet att det säkert, youd bättre be någon annan att avgöra det. Got 2 gå nu. |
|
| |||
| |||
| att X1950 är AGP 4x så det kanske inte fungerar eller om det kommer vid leasing inte fungerar till fullo capasity |
|
| |||
| |||
| Ok, tack. Har 7600 kommer med 512MB eller är det bara 256? |