![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har fået en asus barebone setup og jeg leder efter en mellemklasse grafikkort, som jeg primært bruger det til billedredigering osv. Jeg kæmper for at finde et kort, der angiver det vil passe lav profil slots. slot til rådighed: 1 x PCI-e x 16 (lav profil) 1 x PCI-e x 1 (lav profil) 2 x PCI (lav profil) dette er mit første tilbøjelige til at sætte en pc sammen, så det kan være et dumt spørgsmål. eventuelle anbefalinger? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lav profil kort er ligesom gyngehest ****
| |||
| |||
| unfortunetly jeg allerede har det op og køre. så jeg er opsat på at holde det som det er. er der intet anstændigt til rådighed? |
![]() |
|
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min profil - offentlige grupper? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Fællesskabet News & Chat | 4 | 31 januar 2009 15:50 |
| Vampirefreaks.com profil | BlackSnake | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 11 april 2008 06:19 |
| Lav profil gfx hjælpe bedes | Cew27 | Grafikkort & Monitors | 2 | 10 oktober 2007 05:26 |
| Tilføj din pc spec til din profil | Hybr! D | Fællesskabet News & Chat | 5 | 7 august 2007 10:39 |
| Profil probs! | shroomo | Fællesskabet News & Chat | 4 | 30 april 2007 05:41 |
| Thread Tools | |
| |