![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys,
Jeg har brug for, får jeg at vide, en halv størrelse PCI grafikkort - Jeg har aldrig stødt på disse før, men tilsyneladende er dette, hvad jeg efter! Det er til at montere et belysning desk BTW, og selv om der er bygget op omkring en computer, er det ikke en almindelig computer. Alle kender nogen gør / modeller jeg skal gå til, da de er gamle jeg forstår, at de kan være svære at kilde! Mit system: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror, du vil finde flere resultater med navnet "low-profile". Her er nogle på NewEgg naturligvis i UK vil du ikke være i stand til at købe nogen af dem direkte, men det skulle hjælpe. Ser ikke alt for svært at kilden til mig, har du et væld af muligheder.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De er også blevet betegnet som »halv højde 'kort.
| |||
| |||
| Tak gutter. Ville dette være en? http://cgi.ebay.co.uk/ATI-RADEON-920...1% 7C240% 3A1318 Det ser ligesom en almindelig PCI GFX kort til mig! |
|
| |||
| |||
| Det ligner en fuld højde for mig. |
|
| |||
| |||
| Kunne være, fordi der er en regelmæssig beslag i skud, det siger, at det kommer med lav profil en i beskrivelsen.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |