![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys,
Tarvitsen, olen kertonut, puolivuosittaisen Koko PCI-kortti - En ole koskaan törmännyt näihin ennen, mutta ilmeisesti tässä on se, mitä olen sen jälkeen! Se on sovitettava valaistus desk BTW, ja vaikka rakentuu tietokoneen, se ei ole säännöllisesti tietokoneeseen. Jokainen tietää mitään tekee / malleja I olisi HAKU, sillä he ovat vanhoja ymmärrän ne voi olla vaikea hankkia! My System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mielestäni löydät lisää tuloksia, jonka nimi on "matalan profiilin". Tässä joitakin on NewEgg tietenkin Yhdistyneessä kuningaskunnassa, et voi ostaa mitään niistä suoraan, vaan sen pitäisi auttaa. Älä näytä kovin vaikea lähde minulle, olet saanut ton vaihtoehtoja.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ne ovat myös yleisesti kutsutaan "Puolet Korkeus kortteja.
| |||
| |||
| Kiitos pojat. Voisiko tämä olla yksi? http://cgi.ebay.co.uk/ATI-RADEON-920...1% 7C240% 3A1318 Se näyttää aivan kuten tavallinen PCI GFX kortti minulle! |
|
| |||
| |||
| Se näyttää täyden korkeuden minulle. |
|
| |||
| |||
| Voi johtua siitä, että on olemassa säännöllisesti hakasulku on ammuttu, se sanoo, että se tulee kanssa matalaa profiilia yksi kuvaus.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |