![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hi guys,
Ik moet, is mij verteld, een half Grootte PCI grafische kaart - Ik heb nooit in deze vóór, maar blijkbaar is dit wat ik na! Het is aan een verlichtings bureau BTW, en hoewel gebouwd rond een computer, het is niet een gewone computer. Iedereen weet dat elke maakt / modellen Ik zou op zoek zijn naar, als ze oud Ik begrijp ze misschien moeilijk te bron! Mijn Systeem: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik denk dat je meer resultaat met de naam "laag-profiel". Hier zijn enkele op NewEgg, uiteraard in het Verenigd Koninkrijk die u niet zal kunnen kopen voor een van hen rechtstreeks, maar het zou helpen. Kijk niet te hard aan de bron naar me, je hebt een hoop opties.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ze worden ook vaak aangeduid als' halve hoogte 'kaarten.
| |||
| |||
| Bedankt jongens. Zou dit een? http://cgi.ebay.co.uk/ATI-RADEON-920...1% 7C240% 3A1318 Het ziet er net als een gewone PCI gfx kaart naar me! |
|
| |||
| |||
| Dat ziet eruit als een volledige hoogte tot mij. |
|
| |||
| |||
| Zou kunnen worden omdat er een regelmatige beugel in het schot, zij zegt dat het komt met het lage profiel van een in de beschrijving.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Niet standaard PSUs - Noodzaak PSU voor kleine halve hoogte setup | falandys1002 | Linux & Alternative OS | 2 | De 7 juni 2009 05:31 |
| Grafische kaart profiel? | stivo828 | Grafische Kaarten & Monitors | 2 | De 1 juni 2009 15:24 |
| Er is zoiets als een halve waardig halve hoogte grafische kaart? | mctw | Grafische Kaarten & Monitors | 5 | De 3 april 2009 15:54 |
| Nieuwe gfx kaart Hardlopen op de helft Het Snelheid | marsay001 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 15 Jan 2008 16:20 |
| Half Life 2 | dodgyant | PC & Gaming Console | 2 | 22 okt 2006 01:45 |
| Thread Tools | |
| |