![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei folkens,
Jeg trenger jeg sa, en halv størrelse PCI grafikkort - Jeg har aldri kommet over disse før, men tilsynelatende er det jeg etter! Det er å passe en belysning desk BTW, og selv om bygget rundt en datamaskin, det er ikke en vanlig datamaskin. Alle som kjenner noen som gjør / modeller jeg bør være på jakt etter, når de blir gamle Jeg forstår at de kan være vanskelig å kilde! Min System: #
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg tror du finner flere resultater med navnet "low-profile". Her er noen på NewEgg åpenbart i Storbritannia vil det ikke være mulig å kjøpe noen av dem direkte, men det skulle hjelpe. Ser ikke for hardt til kilden for meg, du har massevis av muligheter.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De er også ofte referert til som "Half Height kort.
| |||
| |||
| Takk fyrene. Vil dette være en? http://cgi.ebay.co.uk/ATI-RADEON-920...1% 7C240% 3A1318 Det ser ut akkurat som en vanlig PCI GFX kort til meg! |
|
| |||
| |||
| Det ser ut som en full høyde for meg. |
|
| |||
| |||
| Kan være fordi det er en vanlig brakett i skutt, står det at det kommer med lav profil en i beskrivelsen.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Non standard PSUs - Trenger liten PSU for halvparten høyde oppsett | falandys1002 | Linux og alternative OS | 2 | 7 juni 2009 05:31 |
| Grafikkortkonfigurasjon profil? | stivo828 | Kabinetter & Skjermer | 2 | 1 juni 2009 15:24 |
| Er det slik Thing Som halvdel Decent halvdel Høyde Grafikkort? | mctw | Kabinetter & Skjermer | 5 | 3 april 2009 15:54 |
| Ny Gfx Card publiseres halvdel Det Speed | marsay001 | Kabinetter & Skjermer | 1 | 15 januar 2008 16:20 |
| Half Life 2 | dodgyant | PC & Console Gaming | 2 | 22 oktober 2006 01:45 |
| Thread Tools | |
| |