![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hej killar,
Jag behöver, jag sa, en halv storlek PCI grafikkort - Jag har aldrig stött på dessa innan, men uppenbarligen är detta vad jag är efter! Det är för att passa en belysning skrivbord BTW, och trots att byggas kring en dator, det är inte en vanlig dator. Alla känner någon gör / modeller jag bör leta efter, eftersom de är gamla jag förstår kan de vara svårt att källan! Mitt System: #
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Jag tror att du hittar flera resultat med namnet "låg profil".
Här finns på NewEgg, uppenbarligen i Storbritannien kommer du inte att kunna köpa någon av dem direkt, men det bör hjälpa. Titta inte för svårt att köpa till mig, du har massor med alternativ.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
Mitt System: 日夏子
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
De är också vanligen kallad "Half Höjd" kort.
|
|||
|
|||
|
Tack grabbar.
Skulle detta vara en? http://cgi.ebay.co.uk/ATI-RADEON-920...1% 7C240% 3A1318 Det ser ut precis som en vanlig PCI GFX kort till mig! |
|
|
|||
|
|||
|
Det ser ut som en full höjd för mig.
|
|
|
|||
|
|||
|
Kan vara, eftersom det är en vanlig konsol i skottet, det säger att det kommer med låg profil ett i beskrivningen.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. "
|