![]() |
|
| |||
| |||
| Endelig er kommet til den konklusion, at jeg har tænkt mig at købe GeForce 8800 GTX kort, bare tænkte som fabrikanten jer vil anbefale jeg gå til: XFX BfG Gigabyte EVGA Asus ... osv.? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg ville nok gå med EVGA, de tilbyder livstidsgaranti og have en anstændig "step-up program var du kan handle i dit gamle kort med dem til en nyere model eller andet tidspunkt i fremtiden, hvis du har lyst!
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Afhænger af spec, nogle fabrikanter gøre hurtigere versioner af den samme GPU-kort.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SocialWarfare er korrekt - med mindre de andre har en langt højere klokfrekvens, gå med EVGA.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg vil ikke sige, at uret hastigheder vil variere så meget alligevel, ikke mere end en smule for manuel overclocking ville gøre for at opnå samme
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |