![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ten slotte tot de conclusie gekomen dat ik ga naar de GeForce 8800 GTX-kaart te kopen, vroeg me af welke fabrikant jullie raden ik ga voor:
XFX BFG Gigabyte EVGA Asus ... enz.? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ik zou waarschijnlijk gaan met Evga, bieden zij een levenslange garantie en hebben een behoorlijke stap-up programma was u kunt met uw oude kaart met hen voor een nieuwer model enige tijd in de toekomst als je wil!
Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Afhankelijk van de spec, sommige fabrikanten maken snellere versies van dezelfde GPU kaart.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
SocialWarfare juist is - tenzij de anderen een veel hogere kloksnelheid hebben, ga met EVGA.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik zou niet zeggen dat de klok snelheden die toch veel zouden verschillen, niet meer dan een beetje van handmatige overklokken zou doen om hetzelfde te bereiken