![]() |
|
| |||
| |||
| Endelig kommet til den konklusjon at jeg skal kjøpe GeForce 8800 GTX-kort, bare lurte på hvilken produsent dere vil anbefale jeg går for: XFX BFG Gigabyte EVGA Asus ... etc.? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil trolig gå med EVGA, tilbyr de en livstidsgaranti og har en anstendig step-up program som du kan bytte inn ditt gamle kort med dem for en nyere modell en gang i fremtiden hvis du vil!
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Avhenger av spec, noen produsenter gjør raskere versjoner av samme GPU-kort.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SocialWarfare er riktig - hvis ikke de andre har en mye høyere klokkehastighet, gå med EVGA.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jeg vil ikke si at klokken hastigheter vil variere så mye allikevel, ikke mer enn litt manuell overklokking ville gjøre for å oppnå det samme
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |