![]() |
|
| |||
| |||
| Slutligen kommit fram till att jag ska köpa GeForce 8800 GTX-kort, bara undrade vilken tillverkare ni rekommenderar jag går för: XFX BFG Gigabyte EVGA ASUS ... etc.? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle nog gå med EVGA, erbjuder de en livstidsgaranti och har en anständig step-up program var man kan handla med ditt gamla kort med dem för en nyare modell någon gång i framtiden om du vill!
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Beror på spec, vissa tillverkare göra snabbare versioner av samma GPU kort.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| SocialWarfare är korrekt - om inte de andra har en mycket högre klockfrekvens, gå med EVGA.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Jag skulle inte säga att klockfrekvenser skulle variera så mycket i alla fall, inte mer än lite av manuell överklockning skulle göra för att uppnå samma
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |