vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Massa värillisiä linjat näytön

Reply

Thread Tools
Old 27 joulukuu 2007, 06:18
Uusi Jäsen

Default Massa värillisiä linjat näytön

Mass coloured lines on screen-sp_a0013.jpg

Mass coloured lines on screen-sp_a0014.jpgMinulla on vakavia ongelmia minun näytöllä. Värillisellä linjat näkyvät minun näytön suurin joukoin, ja on harmaa korjaustiedosto oikealla puolella, jotka katsella musta ruutu on sotkea värejä. Please help! Mikä on syynä ja mitä minun pitäisi tehdä?
Taustaa Info
Oma tietokone on HP Pavilion zd800
Se on ollut viruksia
Tehtäväpalkin jäätyy, kun taas minun tietokone joten olen uloskirjautumisen ja kirjautumisen uudelleen. En koskaan ota se pois päältä, olen vain lepotilaan sitä.
Määrittämätön kaatuu, varsinkin kun olen UES Internetissä tai pelata kuten Half-Life 2 tai counterstrike.
Paljon ponnahdusikkunat.
Langaton internet että vaihtelee se nopeus drasticaly alas joitakin kohtia.
Oma tietokone on erittäin kovaa, vaikka se ei tee mitään verottaessaan!

Ovatko kaikki nämä ongelmat liittyvät värilliset linjat? Minulla on liitetty kuvia minun näyttö: normaali näytön ja musta ruutu.
Old 27 joulukuu 2007, 06:48
Rahoittajien ryhmän

Default Massa värillisiä linjat näytön

Onko tietokone ole kohdistunut kaikkiin häiriöihin, kuten on pudonnut tai mitään pudotettava se

My System: --

Processor (s):
Intelin 2,4 GHz Core 2 Quad
Emolevy:
ACER EG31M
RAM-muisti:
2 GIG DDR2 667
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 8400GS
Äänikortti:
Realtek High Definition Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
500 Gt + 250 Gt + 180gb SATA-2
Optinen asema (t):
DVD-RW + DVD
Asia / PSU:
Merkittömiä asia ja PSU @ 500 W
Jäähdytys:
STOCK
Network / Internet:
Realtek PCI-E gigabite NIC
Monitor (t):
19 "LCD-näyttö ja 15 tuuman LCD
Operating System (s):
Triple Boot - Windows Vista Ultimat
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Tarvitsen apua Miten Mass Download Mp3 Urls! thrill91 Multimedia & Codecs 3 19 syyskuu 2009 00:01
Red Lines Down My Laptop Screen. None käynnistäminen Tietokone! Please Help captainchops Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 3 22 elokuu 2009 16:21
Jumittuu sitä Auto-havaitsemisessa USB Mass Storage Laitteet "aikana boot-up ... dj106 CPUs, Emolevyt & RAM 9 5. marraskuu 2008 11:27
Massa sähköpostia Outlook atorres0506 Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu 6 27th Feb 2008 15:06
Harmaa linjat koko näyttö - Apua! RSC Rautatavaran Chat 5 16th Feb 2007 02:26
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.