![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
![]() Minulla on vakavia ongelmia minun näytöllä. Värillisellä linjat näkyvät minun näytön suurin joukoin, ja on harmaa korjaustiedosto oikealla puolella, jotka katsella musta ruutu on sotkea värejä. Please help! Mikä on syynä ja mitä minun pitäisi tehdä?Taustaa Info Oma tietokone on HP Pavilion zd800 Se on ollut viruksia Tehtäväpalkin jäätyy, kun taas minun tietokone joten olen uloskirjautumisen ja kirjautumisen uudelleen. En koskaan ota se pois päältä, olen vain lepotilaan sitä. Määrittämätön kaatuu, varsinkin kun olen UES Internetissä tai pelata kuten Half-Life 2 tai counterstrike. Paljon ponnahdusikkunat. Langaton internet että vaihtelee se nopeus drasticaly alas joitakin kohtia. Oma tietokone on erittäin kovaa, vaikka se ei tee mitään verottaessaan! Ovatko kaikki nämä ongelmat liittyvät värilliset linjat? Minulla on liitetty kuvia minun näyttö: normaali näytön ja musta ruutu. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko tietokone ole kohdistunut kaikkiin häiriöihin, kuten on pudonnut tai mitään pudotettava se
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tarvitsen apua Miten Mass Download Mp3 Urls! | thrill91 | Multimedia & Codecs | 3 | 19 syyskuu 2009 00:01 |
| Red Lines Down My Laptop Screen. None käynnistäminen Tietokone! Please Help | captainchops | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 22 elokuu 2009 16:21 |
| Jumittuu sitä Auto-havaitsemisessa USB Mass Storage Laitteet "aikana boot-up ... | dj106 | CPUs, Emolevyt & RAM | 9 | 5. marraskuu 2008 11:27 |
| Massa sähköpostia Outlook | atorres0506 | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 6 | 27th Feb 2008 15:06 |
| Harmaa linjat koko näyttö - Apua! | RSC | Rautatavaran Chat | 5 | 16th Feb 2007 02:26 |
| Thread Tools | |
| |