![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg købte en og jeg citerer Maxim 11-57 widescreen 32 "LCD TV / MONITOR Dette er et meget alsidigt tv med masser af input og output 3 SCART, 1 S-VIDEO & AUDIO, 1 A / V PÅ SIDE (3 PHONO), A / V output, DVI-og VGA PC INPUT anden side ud af ebay selvom det virker fint det gør get hot Jeg bruger det som et TV og dets forbundne op til himlen kun im en smule bekymret over, at jeg kunne for ikke at sætte den op til højre eller somthing som min flade LCD-skærmen på min pc er aldrig varmt nogen fik nogen ideer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| kan det bare være, hvad det er lavet med, min TFT skærme få ganske varmt efter længere tids brug.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min 32 "TFT er ligesom en radiator.
| |||
| |||
| Bare kom gennem en 3 timers spil på et venner ved hjælp af hans 32 'en belive mig, filt, som om vi kunne af kogte vores bacon og æg på det, ville jeg ikke bekymre makker. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Monitor lyser op og computeren starter op, men skærmen viser ikke noget | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Klone et 3. kontrollere Dual overvåge kortet | Desertfish | Grafikkort & Monitors | 7 | 31 marts 2008 12:43 |
| Monitor | fuzzylady | General Hardware Chat | 5 | 20 januar 2008 12:21 |
| LCD-skærm - Din nuværende skærm ... | Computer Spec | General Hardware Chat | 5 | 6. okt 2006 01:33 |
| Monitor - interesseret i at købe en wide screen-skærm ... | Slange | General Hardware Chat | 8 | 26. sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |