![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ostin ja i lainata MAXIM 11-57 Widescreen 32 "LCD-TV / MONITOR Tämä on erittäin MONIPUOLINEN TV, jossa on paljon panosten ja tuotosten 3 SCART, 1 S-Video & Audio, 1 A / V IN-SIDE (3 PHONO), A / V-lähtö, DVI ja VGA PC INPUT toisen käden pois eBay vaikka se toimii sakko ei kuumeta Olen käyttäen se tv ja siihen liittyvät jopa taivas vain im hieman huolissaan siitä, että voisin olla asettaa sen oikealle tai somthing kuin minun litteä LCD-näyttö minun pc ei ole koskaan kuuma kukaan saanut ideoita |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| se voi vain olla sitä mitä on tehty, minun TFT näytöt saada melko kuuma jälkeen pitkäaikaiseen käyttöön.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oma 32 "TFT on kuin säteilijä.
| |||
| |||
| Juuri läpi 3 tunnin pelin istunto on ystäviä käyttäen hänen 32 'kerran belive minua, tuntui kuin jos voisimme keitetyssä meidän pekoni ja munat se, i ei hätää perämies. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Monitor syttyy ja tietokone käynnistyy, mutta näytön ei näy mitään | mida | Rautatavaran Chat | 1 | 9th Jun 2009 15:05 |
| Kloonaus 3rd valvomaan Dual seurata kortin | Desertfish | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 31. Maaliskuu 2008 12:43 |
| Monitor | fuzzylady | Rautatavaran Chat | 5 | 20 Jan 2008 12:21 |
| LCD-näyttö - Nykyinen seurata ... | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 5 | 6. lokakuu 2006 01:33 |
| Monitor - Asianomaisille ostaa laajakuvamuoto seurata ... | Snake | Rautatavaran Chat | 8 | 26. Sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |