![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har kjøpt og jeg Sitat Maxim 11-57 Widescreen 32 "LCD TV / MONITOR Dette er en svært allsidig TV med mange innganger og utganger 3 SCART, 1 S-VIDEO / AUDIO, 1 A / V på SIDE (3 PHONO), A / V-utgang, DVI og VGA PC INPUT andre siden av av ebay men det fungerer fint det gjør få varme Jeg bruker det som en tv og koblet opp til himmelen bare im en smule bekymret for at jeg kan ikke sette dem opp til høyre eller somthing som min flat LCD-skjerm på min PC aldri varmt noen har noen ideer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| det kan være hva den er laget av mine TFT-skjermer får ganske varm etter langvarig bruk.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min 32 "TFT er som en radiator.
| |||
| |||
| Har fått gjennom en 3 timers spill sesjonen på en venner ved hjelp av hans 32 'en belive meg, føltes som om vi kunne tilberedes våre bacon og egg på det, ville jeg ikke bekymre kompis. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Monitor tennes og datamaskinen starter opp, men skjermen ikke viser noe | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Kloning et 3. overvåke på dobbel skjerm kort | Desertfish | Kabinetter & Skjermer | 7 | 31 mars 2008 12:43 |
| Monitor | fuzzylady | General Hardware Chat | 5 | 20 januar 2008 12:21 |
| LCD-skjerm - Din nåværende skjerm ... | Computer Spec | General Hardware Chat | 5 | 6 okt 2006 01:33 |
| Monitor - interessert i å kjøpe en widescreen-skjerm ... | Snake | General Hardware Chat | 8 | 26. sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |