![]() |
|
| |||
| |||
| Jag köpte en och jag citerar MAXIM 11-57 widescreen 32 "LCD TV / MONITOR Detta är en mycket MÅNGSIDIG TV med massor av input och output 3 SCART, 1 S-VIDEO & AUDIO, 1 A / V IN PÅ SIDE (3 PHONO), A / V-utgång, DVI och VGA PC-ingång andra hand off av eBay men det fungerar fint det blir varmt Jag använder den som en tv och dess anslutna till himlen bara im lite orolig att jag kanske inte ställa upp till höger eller somthing som min platta LCD-skärmen på min pc aldrig varmt någon har några idéer |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det kan bara vara vad det är gjort med min TFT-monitorer bli ganska heta efter långvarig användning.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min 32 "TFT är som en radiator.
| |||
| |||
| Bara kom genom en 3 timmars spelsession på vänner med hjälp av hans 32 "en tror jag, kändes som om vi kunde av kokta våra bacon och ägg på det skulle jag inte oroa dig kompis. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Monitor tänds och datorn startas upp men skärmen visar inte något | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Kloning en 3:e kontrollera Dual övervaka kortet | Desertfish | Grafikkort & Skärmar | 7 | 31 mars 2008 12:43 |
| Monitor | fuzzylady | General Hardware Chat | 5 | 20 januari 2008 12:21 |
| LCD-bildskärm - Ditt nuvarande övervaka ... | Computer Spec | General Hardware Chat | 5 | 6 oktober 2006 01:33 |
| Monitor - intresserad av att köpa en bredbildsskärm övervaka ... | Snake | General Hardware Chat | 8 | 26 sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |