![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nu da jeg søger et grafikkort Thats den bedste under £ 200 for bare tydeligt at se billeder og se videoer. I dont spille alle spil, hvad der så nogensinde. Jeg har lige primært ønsker awesome grafik for at se mine billeder fra min digitale SLR kamera på skærmen. Mig i dag fik et NVIDIA Ge Force 7200 som jeg har at sige, er ikke dårlig på alle virkelig, men jeg kender mig billeder kan se endnu skarpere, crsiper og mere 3 dimensionale. I've got Packard Bell IMedia 2416 Intel Core 2 Quad 2.33ghz kører Windows Vista Premium og har 4GB RAM, bare i tilfælde af, at du har brug for nogen specs.I 'm going straight min nVidia Ge Force 7200 Jeg har i øjeblikket via en DVI-HDMI-stik, lige til min Samsung LE32A556 32 "LCD TV. Hvilke grafikkort gøre jer foreslå? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nVidia GeForce 8500GT er et temmelig anstændigt kortet Billedet skarphed afhænger også af din skærm. Hvis du bruger en srt skærm, vil du helt sikkert få en fuzzier image end med en LCD-skærm.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil sige, det ville være et enormt spild af penge, din GFX kortet er bøde for 2D, se på fotos og en opgradering virkelig ikke vil gøre nogen forskel.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Billeder vil ikke se bedre ud med et andet grafikkort. Visning af stillbilleder op tæt på et TV vil se dårlig på grund af dets lav opløsning og store pixel størrelse.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ok tak gutter. |