![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nyt sitten, minulle etsii näytönohjain thats paras alle £ 200 vain selvästi katselet kuvia ja katsot videoita. I dont pelata kaikki pelit mitä niin koskaan. Minä vain lähinnä halua awesome grafiikka nähdä kuvia minulle Digital SLR kamera näytöllä. Me tällä hetkellä sai Nvidia Ge Force 7200, joka minun on sanottava, ei ole huono lainkaan todella, mutta en tunne minua kuvia voi katsella jopa terävämpi, crsiper ja 3 dimensiomittauslaitteita. Minulla Packard Bell imedia 2416 Intel Core 2 Quad 2.33ghz Windows Vista Premium ja 4 Gt RAM-muistia, vain, jos tarvitset specs.I "Menen suoraan minun Nvidia Ge Force 7200 Minulla on tällä hetkellä kautta DVI-HDMI-liitin, suoraan minun Samsung LE32A556 32 "LCD-TV. Mikä näytönohjain tehdä te ehdottaa? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nVidia GeForce 8500GT on melko ihmisarvoisen kortti Kuvan terävyys riippuu myös näytön. Jos käytät SRT seurata, sinun tulee ehdottomasti saada fuzzier kuva kuin LCD-näyttö.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Haluaisin sanoa, että se olisi valtava tuhlausta, teidän GFX kortti on sakko 2D, katsot kuvia ja päivitys on todella aio tehdä mitään eroa.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuvia ei tarkastella paremmin eri näytönohjain. Still-kuvien katselu jopa lähes TV näyttää huono, koska sen matala resoluutio ja suuri pikselikoko.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ok kiitos kundit. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi Graphics Card - Nykyinen kortti = NVIDIA GeForce 6150SE nForce 430 | anaconda1991 | Graphics Cards & Näytöt | 9 | 5th Aug 2009 08:44 |
| Uusi Graphics Card Required Talousarvio on £ 200 Max | fALUKA | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 27th Feb 2009 18:59 |
| £ 200 Graphics Card, mikä malli? | xactly | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 7. helmikuu 2009 05:24 |
| Mikä näytönohjain on parempi? | Theman000 | Graphics Cards & Näytöt | 5 | 13th Jan 2008 05:18 |
| Uusi näytönohjain | jamess | Graphics Cards & Näytöt | 8 | 9. Joulukuu 2007 14:53 |
| Thread Tools | |
| |