![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Nå da jeg leter etter et grafikkort dvs den beste under £ 200 for bare tydelig visning av bilder og se videoer. I dont spille spill hva så noensinne. Jeg hovedsak vil awesome grafikk for å vise mine bilder fra meg digital SLR-kamera på skjermen. Me tiden fikk en nVidia Ge Force 7200 som jeg har å si er ikke dårlig i det hele tatt egentlig, men jeg kjenner meg bilder kan se enda skarpere, crsiper og 3 dimensjonal. Jeg har Packard Bell IMedia 2416 Intel Core 2 Quad 2,33 GHz kjører Windows Vista Premium og har 4 GB RAM, bare i tilfelle du trenger specs.I skaI går rett ut mitt nVidia Ge Force 7200 har jeg for øyeblikket gjennom en DVI-HDMI-kontakt, direkte til min Samsung LE32A556 32 "LCD TV. Hva grafikkortet gjør dere foreslå? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| nVidia GeForce 8500GT er en ganske anstendig kortet Bildet sharpness avhenger også av din dataskjerm. Hvis du bruker en SRT-skjerm, vil du definitivt få en fuzzier bilde enn med en LCD-skjerm.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil si det vil være en enorm sløsing med penger, din GFX kortet er greit for 2D, se på bilder og en oppgradering egentlig ikke tenkt å gjøre noen forskjell.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bildene vil ikke se bedre ut med et annet grafikkort. Vise stillbilder opp tett på en TV vil se dårlig pga lav oppløsning og store pikslers størrelse.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ok takk folkens. |